Rugsėjo pabaigoje Rytų Europos partnerystės ir investicijų asociacijai (REPIA) priklausanti bendrovė pristatė santykių su klientais valdymo sistemą MEDIASOFT, skirtą kaupti ir analizuoti informaciją, susijusią su įmonės darbuotojų santykiais su klientais. Programinė įranga pritaikyta valdyti žemės ūkio gyvulininkystės ūkiuose vykstančius verslo procesus.
Potencialiems partneriams įmonės atstovai taip pat pasakojo apie ryšių su klientais valdymą CRM (angl. customer realationship management) – tai susisteminta informacija apie bendrovės klientus, įskaitant ir įdirbį su potencialiais klientais.
MEDIASOFT CRM sistema, kaip pabrėžia REPIA, sujungia verslo procesus, žmones ir technologijas tam, kad klientas būtų aptarnautas kuo greičiau ir liktų patenkintas. Ji taip pat skirta išlaidų mažinimui, taigi, ir pelno didinimui.
Įmonė, kaip minėta, priklauso REPIA asociacijai, kuri padeda įmonėms ieškoti naujų rinkų.
Net ir turint labai gerą idėją, sukūrus gerą produktą ar paslaugą, sėkmė dar negarantuota.
Ieško galimybių
Net ir turint labai gerą idėją, sukūrus gerą produktą ar paslaugą, sėkmė dar negarantuota. Reikia, kad apie tai išgirstų potencialūs klientai. O jeigu tu esi labai mažos lietuviškos įmonės atstovas, būtinai reikia susitelkimo.
Labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės savo produkciją užsienyje ar Lietuvoje pristato kartu, o joms padeda 2014–2020 m. periodo ES fondų investicijos, skiriamos pagal priemonę „Naujos galimybės LT“. Ši priemonė skirta labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių produkcijai pristatyti užsienyje ir (ar) Lietuvoje vykstančiose tarptautinėse parodose, mugėse ir verslo misijose. Europos Sąjunga į verslą investuoja per įvairias įmones telkiančias, verslumą skatinančias organizacijas.
Tarp jų – ir informacinių ir ryšių technologijų sektoriui atstovaujanti asociacija „INFOBALT“, kuri įgyvendindama projektą „Infobalt“ narių grupinės eksporto iniciatyvos skatinimas“ beveik pusę milijono eurų investuos į renginius: tarptautines parodas, muges, verslo misijas. Renginiai padės mažoms ir vidutinėms įmonėms surasti naujų eksporto rinkų.
Asociacija suorganizuos net 42 renginius: 30 mažųjų ir vidutinių įmonių grupinių verslo misijų į užsienio šalis, surengs 2 tarptautines parodas Lietuvoje ir 10 parodų už Lietuvos ribų. Kiekviename iš renginių dalyvaus ne mažiau kaip 5 mažosios ir vidutinės įmonės. Pagal priemonę „Naujos galimybės LT“ parodose savo produkciją pristatys mažiausiai pora šimtų įmonių.
2014–2020 m. laikotarpiu pagal priemonę „Naujos galimybės LT“ jau paskirstyta 4,22 mln. eurų investicijų.
2014–2020 m. laikotarpiu pagal priemonę „Naujos galimybės LT“ jau paskirstyta 4,22 mln. eurų investicijų.
Įvairūs pareiškėjai, tai yra viešoji įstaiga „Versli Lietuva“, verslo asociacijos, pramonės, prekybos ir amatų rūmai, klasterio koordinatoriai ir kitos verslus telkiančios organizacijos iki gegužės teikė paraiškas dėl Europos Sąjungos investicijų.
Iš viso pateikta 27 paraiškos net už 8,8 mln. eurų. Finansavimas skirtas 17 asocijuotų verslo struktūrų, eksportą skatinančių įstaigų projektų, įgyvendinant kuriuos bus vykdomas įmonių ir jų produkcijos pristatymas užsienyje ir (ar) Lietuvoje vykstančiose tarptautinėse parodose, mugėse ir verslo misijose. Suplanuota per 260 renginių.
Naujų rinkų paieškai – 30 mln. eurų
„Ši priemonė sudarys sąlygas įmonėms rasti naujų užsienio rinkų ir plėsti jau esamas, prisidės didinant Lietuvos vietinės kilmės prekių eksporto mastą. Šios ES investicijos, tikimės, sumažins verslininkų patiriamus nuostolius dėl Rusijos paskelbtų sankcijų“, – sakė Laura Baškytė, Ūkio ministerijos Europos Sąjungos paramos koordinavimo departamento Struktūrinės paramos valdymo skyriaus vedėja.
Iš viso pagal priemonę „Naujos galimybės LT“ į Lietuvos įmones bus investuota beveik 30 mln. eurų.
Didžiausia galima suma projektui finansuoti yra 500 tūkst. eurų, mažiausia – 100 tūkst. eurų. Didžiausia galima projekto finansuojamoji dalis sudaro 100 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų pareiškėjui ir 50 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų galutiniam naudos gavėjui – labai mažai, mažai ir vidutinei įmonei, galutinis naudos gavėjas privalo prisidėti prie projekto finansavimo ne mažiau nei 50 proc. visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.
2007–2013 m. priemonė „Naujos galimybės“ tarp pareiškėjų buvo labai populiari. Per minėtą laikotarpį sudaryta per tūkstantį sutarčių, kurių vertė – 136,52 mln. litų.
Atliktas poveikio smulkiajam ir vidutiniam verslui vertinimas, per kurį buvo analizuotas priemonės „Naujos galimybės“ poveikis įmonių rezultatams, parodė, kad įmonių, gavusių paramą pagal šią priemonę, eksportas padidėjo 13,7 procento.