Naujausi moksleivių vertinimai rodo, kad per COVID-19 pandemiją plačiai paplitęs virtualus mokymasis lėmė žemesnius akademinius lygius Indijoje, Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Brazilijoje ir Jungtinėse Valstijose, kur daugelis įstaigų buvo uždarytos ilgiau negu metus.
„Jeigu šis mokymosi nuostolių klausimas nebus sprendžiamas, nukentėjusiems moksleiviams gali grėsti visą gyvenimą užsidirbti mažiau negu būtų įmanoma priešingu atveju“, – rašoma Fondo parengtoje ataskaitoje.
TVF ekonomistai skaičiuoja, kad dabartiniai moksleiviai ateinančiais dešimtmečiais sudarys beveik 40 proc. darbingo amžiaus gyventojų G-20 ūkiuose.
„Nors dar daug kas nežinoma, mūsų modeliavimas rodo, kad po to, kai į darbo rinką pateks visi tokie moksleiviai, išsivysčiusių G-20 šalių bendrasis vidaus produktas ilgalaikėje perspektyvoje gali būti net 3 procentais mažesnis“, – įspėjama ataskaitoje.
Pasak TVF, skurdžiausi namų ūkiai patyrė didžiausių mokymosi nuostolių ir jų perspektyvos atrodo „ypač suprastėjusios, o tokiu atveju pajamų nelygybė dar padidės“.
Jeigu dėl pandemijos patirtų mokymosi nuostolių klausimas nebus sprendžiamas, G-20 šalių gyventojai per visą savo gyvenimą dėl to gali prarasti 1,5–10 proc. pajamų, apskaičiavo TVF.