Kad pandemija kasdienių įpročių nepakeitė ar jie planuoja grįžti prie senųjų nurodė mažiau nei penktadalis apklaustųjų – 18 proc.
Labiausiai pandemija ir karantinas pakeitė gyventojų požiūrį į įvairias elektronines paslaugas. 4 iš 10 ir po pandemijos ketina e.paslaugomis naudotis dažniau nei tą darė iki COVID-19 pandemijos. Kavinių ir restoranų uždarymas karantino metu neišvengiamai paskatino gyventojus daugiau gaminti namuose. 35 proc. jų šio įpročio neketina atsisakyti ir pasibaigus visiems ribojimams – naminis maistas tapo jų neatsiejama mitybos dalimi. Panašus skaičius apklaustųjų (33 proc.) nurodo po pandemijos skirsiantys didesnį dėmesį savo sveikatai nei tą darė anksčiau. Daugiausiai taip atsakiusiųjų 45-54 m. amžiaus grupėje.
Pastebima, kad tyrimo rezultatus patvirtina ir realus pirkėjų elgesys. Nepaisant laisvėjančių ribojimų ir sparčiai mažėjančio COVID-19 atvejų skaičiaus, maistą e.parduotuvėje šiuo metu perka pustrečio karto daugiau gyventojų nei iki pandemijos ir kone dukart daugiau nei praėjusią vasarą – po pirmojo karantino.
Į ofisą ir sporto klubą grįš ne visi
Apklausa taip pat parodė, kad apie trečdalis gyventojų neplanuoja pilnai grįžti į biurus. Po pandemijos jie ketina derinti darbą biure su nuotoliniu darbu. Daugiausiai gyventojų, norinčių likti prie mišraus darbo, yra tarp jaunų dirbančiųjų – 25-34 m. amžiaus grupėje.
26 proc. respondentų po pandemijos ketina tęsti savarankišką sportą namuose arba gamtoje, o 23 proc. sako, kad darbinius susitikimus dažniau darys virtualius.
Gera žinia Lietuvos oro uostams ir aviakompanijos: bene mažiausiai pasikeitė lietuvių darbinių kelionių planai. „Barboros“ apklausa rodo, kad tik 1 iš 10 respondentų po pandemijos ketina ir toliau į užsienį darbo reikalais keliauti rečiau nei iki pandemijos.
E.parduotuvės inicijuotą apklausą šių metų pavasarį atliko KOG institutas.