Tyrimas: Londono centre nuo 2020-ųjų neliko septintadalio barų ir restoranų

Londono Sičio finansų rajonas, vienas iš pirmaujančių pasaulio verslo centrų, nuo pandemijos pradžios prarado septintadalį savo barų ir restoranų, rodo pirmadienį paskelbti tyrimo rezultatai.
Baras
Baras / 123RF.com nuotr.

CGA ir „AlixPartners“ atliktas tyrimas parodė, kad centre nuo 2020 metų kovo mėnesio užeigų, barų, restoranų ir kitų licencijuotų įstaigų sumažėjo daugiau nei visoje Didžiosios Britanijos sostinėje, kur nuosmukis siekė 10 procentų.

Ši tendencija aiškinama tuo, kad pandemijos metu daugiau žmonių ėmė dirbti iš namų bei kitomis lanksčiomis darbo sąlygose – pavyzdžiui, kai kuriuose Londono gyvenamuosiuose rajonuose registruojama daug mažiau tokių įstaigų uždarymų, nes jose ėmė lankytis į biurus nevykstantys darbuotojai.

„Šiose vietovėse žmonės, kurie anksčiau važinėjo į Londono centrą, ėmė dirbti iš namų <...> ir vis dažniau lankėsi vietos baruose ir restoranuose, o ne keliaudavo toliau nuo namų“, – pažymi tyrimo autoriai.

Nustatyta, kad barų ir restoranų Londono centre, kuris dėl savo dydžio žinomas kaip Kvadratinė mylia, užsidarė daugiau nei kitų didžiųjų JK miestų, tokių kaip Mančesteris ar Edinburgas, verslo rajonuose.

„Londono Sičio svetingumo sektorius nuo COVID-19 nukentėjo stipriau nei dauguma kitų miestų centrų“, – pažymėjo CGA atstovas Karlas Chessellas.

„Visgi dalis darbo modelių pokyčių išliks, o tai lėmė ilgalaikį poveikį sostinės centrui“, – teigė jis.

K.Chessellas pridūrė, kad „ne viskas yra niūru, nes kitos Londono dalys pasirodė esančios atsparesnės [pandemijos poveikiui]“.

Neseniai atliktas asociacijos „ Advanced Workplace Associates“ (AWA) tyrimas parodė, kad vidutinis biurų lankomumas siekia tik 26 proc., o savaitės viduryje juose būna ne daugiau nei trečdalis darbuotojų.

„Regis, kad hibridinis darbo modelis įsitvirtins“, – padarė išvadą tyrimo autoriai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis