„Net ir optimistiškiausiais vertinimais, prabangos prekių pardavimai 2020 metais kris 35-45 procentais. Įvertinant didelį netikrumą dėl pandemijos, šios rinkos atsigavimas vyks pamažu – blogiausiu atveju 2021 metais paklausa gali būti penktadaliu kuklesnė nei 2019-aisiais, o nuosmukis 2022 metais veikiausiai bus jau mažesnis. Pardavimai ikikrizinį lygį turėtų pasiekti 2023-aisiais“, – teigiama BCG tyrimų ataskaitoje.
BCG tyrimas atskleidė, kad pandemijos sąlygomis net ir vartotojai, prabangos prekėms išleidžiantys daugiau nei 37 tūkst. eurų per metus, o jie sukuria 31 proc. šios rinkos apyvartos, pajuto krizės poveikį bei pakeitė požiūrį dėl tokių išlaidų.
57 proc. respondentų pasaulyje pripažino, jog ekonominis netikrumas neleidžia išlaidauti ir investuoti, o verčia keisti anksčiau puoselėtus planus dėl prabangos prekių įsigijimo.