Pasak ministro Vladyslavas Kryklijaus, šioms koncesijoms 2020 metais buvo atrinkta nemažai objektų Mariupolio, Berdiansko, Čornomorsko, Odesos uostuose.
„Tai – tik pradžia. Mes toliau vystysime koncesijos modelius kituose uostuose“, – pabrėžė ministras.
Ukrainos jūrų uostų administracijos vadovas Raivis Vetskaganas paaiškino, jog koncesijas sutartis 2020 metais planuojama parengti dėl geležinkelio keltų komplekso Čornomorsko uoste, keleivių terminalo, įskaitant stotį ir viešbutį, Odesos uoste, valstybės įmonių „Berdiansko jūrų prekybos uostas“ ir „Mariupolio jūrų prekybos uostas“.
Rugsėjį Ukrainos vyriausybė paskelbė Chersono uosto ir Mykolajivo uoste veikiančios krovos bendrovės „Olvija“ bei atitinkamų aktyvų valstybės įmonėje „Ukrainos jūrų uostų administracija“ koncesijos konkursus.
Koncesijos Chersono uoste sutartį planuojama pasirašyti 30-iai metų, bendrovės „Olvija“ – 35-iems metams.
Ukraina turi 13 jūrų prekybos uostuose, kurių bendra krova per 11 šių metų mėnesių, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 18,8 proc. 144,3 mln. tonų. Šiemet bus užfiksuotas visų laikų krovos rekordas.