Grupė pusmetį užbaigė su 2,3 mln. eurų nuostoliu prieš apmokestinimą, kai pernai grupės nuostoliai buvo 2,5 karto mažesni ir siekė 0,9 mln. eurų, trečiadienį pranešė „Utenos trikotažas“.
Grupės nuostolis iki mokesčių, palūkanų, nusidėvėjimo ir amortizacijos (EBITDA) buvo 1,6 mln. eurų – 4,5 karto didesnis nei prieš metus, kai jis siekė 355 tūkst. eurų.
„Utenos trikotažo“ vadovė Nomeda Kaučikienė teigė, jog bendrovei sunkiausias buvo pirmasis šių metų ketvirtis.
„Šiuo metu darbo pilnam pajėgumui turime mažiausiai iki metų pabaigos. Tuo pačiu aktyviai ieškome naujų klientų, plečiame jų paieškos geografiją ir toliau įgyvendiname efektyvinimo veiksmus, susitelkdami į bendrovės perspektyviausių ir pelningiausių veiklų išsaugojimą,“ – pranešime teigė „Utenos trikotažo“ vadovė Nomeda Kaučikienė.
„Utenos trikotažo“ įmonių grupės didžiausio pardavimų segmento – užsakomųjų trikotažo gaminių – pardavimai šiemet sumažėjo 41,6 proc. iki 5,3 mln. eurų, nuosavų prekių ženklų – 8,7 proc. iki 1,08 mln. eurų.
Daugiau nei 80 proc. pagamintos produkcijos bendrovė eksportavo į Vakarų Europos šalis, o didžiausia eksporto kryptimi išlieka vokiškai kalbančių šalių regionas.
„Utenos trikotažo“ įmonių grupei be „Utenos trikotažo“ priklauso bendrovės „Aboutwear“, „Gotija“, „Šatrija“ ir Ukrainoje veikianti „Mrija“.
Akcininkų pirmadienį patvirtintiname grupės restruktūrizavimo plane, kuris apima 4 metų laikotarpį, numatytos priemonės yra orientuotos į mokumo ir veiklos tęstinumo užtikrinimą ilguoju laikotarpiu.
Anot pranešimo, įmonę siekiama pertvarkyti taip, kad net ir esant žemesniems pardavimams būtų atkurta pelninga įmonės veikla ir vykdomi įsipareigojimai darbuotojams, kreditoriams, partneriams.