Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

„Utenos trikotažo“ ginče su vokiečiais dėl „About“ pasiektas taikos susitarimas

SBA valdomos tekstilės gamybos bendrovės „Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ ginče su Vokietijos bendrove „About You GmbH“ dėl prekės ženklo „About“ pasiekė taikos susitarimą.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Kaip pranešė bendrovė, pagal pirmadienį pasirašytą sutartį, Vokietijos bendrovė sumokėjo 2 mln. eurų kompensaciją įmonei „Aboutwear“, o ši perleido jos valdomus prekių ženklus. 

„Ketverius metus trukusį ginčą su Vokietijos įmone baigiame taikiu susitarimu. „About You Gmbh“ perleidžiame prekės ženklus su „About“ žymeniu bei nutraukiame mūsų inicijuotus teisinius procesus Europoje ir Lietuvoje, o gauta kompensacija, iš jos padengus su šiuo procesu susijusias išlaidas, bus naudojama šiemet patvirtintai bendrovės pertvarkai įgyvendinti“, – pranešime cituojamas „Utenos trikotažo“ valdybos pirmininkas Vytautas Vaškys.

Anot jo, pagal sutartį, „Utenos trikotažo“ dukterinė įmonė „Aboutwear“ Vokietijos bendrovei perleidžia prekių ženklus „About Baltic Underwear“ ir „About The Sensology of Wear“ bei įsipareigoja pakeisti savo pavadinimą, kad nebebūtų naudojamas žymuo „About“.

Pasak pranešimo, gauta suma gali būti reikšminga „Utenos trikotažo“ restruktūrizavimo byloje, kurią spalį yra iškėlęs Panevėžio apygardos teismas.

Teismo patvirtintame ketverių metų plane numatyta efektyvinti veiklą mažinant sąnaudas ir atsisakant nuostolingų, bet išlaikant kuo daugiau perspektyvios veiklos apimčių.

Vilniaus apygardos teisme 2020 metų pabaigoje pradėta nagrinėti civilinė byla pagal ieškovės „Utenos trikotažas“ ieškinį Vokietijos e. komercijos milžinei „About You GmbH“ dėl išimtinių teisių į prekės ženklą pažeidimo. 

Šių metų balandį įmonei „Aboutwear“ pavyko apriboti Vokietijos drabužių e. prekybininkės „About You“ prekės ženklo naudojimą Europos Sąjungoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų