Bendrovės pajamos smuko 51,1 proc. iki 2,611 mln. eurų, per „Nasdaq“ biržą antradienį pranešė įmonė.
Bendrovės nuostolis prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) išaugo 22,3 karto – iki 938 tūkst. eurų.
„Utenos trikotažo“ grupei, be to paties pavadinimo bendrovės, priklauso įmonės „Aboutwear“, „Gotija“, „Šatrija“ ir „Mrija“ (Ukrainoje).
Visos grupės grynasis nuostolis per pirmąjį metų ketvirtį sudarė 1,47 mln. eurų ir, palyginti su 2023-ųjų sausiu–kovu, augo šešis kartus.
Grupės pajamos per tą patį laikotarpį buvo 3,1 mln. eurų, arba 48,6 proc. mažesnės nei prieš metus.
Grupės teigimu, per pirmąjį ketvirtį užsakomųjų trikotažo gaminių pardavimai sumažėjo 48,1 proc. iki 2,5 mln. eurų, nuosavų prekės ženklų 62,1 proc. iki 0,2 mln. eurų.
Per pirmuosius tris metų mėnesius „Utenos trikotažas“ pagamino 190 tūkst. vienetų produkcijos – 55 proc. mažiau nei tuo pačiu metu pernai, metiniame pranešime nurodė įmonė.
Daugiausia produkcijos įmonė toliau eksportuoja į Vokietiją, Austriją, tačiau teigia siekianti „plėsti eksporto geografiją“.
Bendrovė pirmąjį ketvirtį taip pat turėjo ketvirtadaliu mažiau darbuotojų – 426.
Įmonės grynasis nuostolis 2023 metais siekė 2,495 mln. eurų ir buvo 8,8 proc. mažesnis nei užpernai, tuo metu visos grupės – 2,55 mln. eurų ir per metus paaugo 33 proc.
Antradienį nuostolingai veikiančios bendrovės akcininkai nusprendė, jog dividendų už praėjusius metus nemokės. Paskutinį kartą dividendus „Utenos trikotažas“ mokėjo 2019 metais.