„Prie „Utenos trikotažo“ prisijungė patyrusi vadovė, turinti neįkainojamos patirties valdant tekstilės įmones užsienyje, dirbant su pasauliniais drabužių prekių ženklais, vystant inovatyvią ir tvarią tekstilės produkciją. Esu tikras, kad Nomeda savo kompetencija ir patirtimi suteiks įmonei papildomą augimo impulsą ir padės įgyvendinti mūsų ambicingą, inovacijomis ir draugiškumu aplinkai paremtą strategiją“, – sako „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Petras Jašinskas.
Pasak jo, ruošiantis spartesnei plėtrai globaliose rinkose, „Utenos trikotažas“ jau perorganizavo dalį bendrovės funkcijų, sutrumpino procesų grandines, efektyviam darbui sutelkė į plėtrą ir inovacijas orientuotas komandas.
Tekstilės sektoriuje Nomeda Kaučikienė yra sukaupusi beveik dvidešimties metų patirtį. Pastaruosius devynerius metus ji sėkmingai vadovavo Danijos tekstilės gamybos bendrovės „LTP Group“ įsteigtam fabrikui Vietname. N.Kaučikienės vadovavimo metu įmonė transformavosi į sudėtingą tekstilę vystantį gamintoją, fabriko komanda išaugo 7-nis, o pardavimai – 9 kartus.
„Seniai stebiu „Utenos trikotažo“ veiklą ir žaviuosi jo pasiekimais – bendrovė koncentruojasi į inovatyvią, tvarią, radikaliai skaidrią gamybą pagal visas naujausias pasaulines tendencijas. Prisijungti ir savo patirtimi dalintis su progresyvia lietuviško kapitalo bendrove man yra garbė. Tikiu „Utenos trikotažo“ vizija, strategija ir jos patyrusia tekstilės ekspertų komanda, su kuria esu pasiruoši stiprinti bendrovės inovacijų vystymo pažangą ir jos pozicijas globalioje rinkoje, – sako naujoji „Utenos trikotažo“ verslo vystymo direktorė Nomeda Kaučikienė.
Be verslo vystymo departamento, naujai suformuotas ir „Utenos trikotažo“ tiekimo grandinės departamentas. Jo direktoriumi paskirtas ambicingas pramonės sektoriaus vadovas Tomas Radžius, iki šiol beveik septynerius metus dirbęs lietuviško kapitalo vėdinimo įrangos gamybos bendrovėje „Salda“, kur pastaruosius ketverius metus ėjo tiekimo grandinės vadovo pareigas.
„Utenos trikotažas“ numato subalansuoti bendrovės gaminamų medžiagų ir produkcijos asortimentą, orientuojantis išskirtinai tik į aukštesnės pridėtinės vertės, sudėtingus, inovatyvius gaminius. Bendrovė planuoja stiprinti savo technologijų ir inovacijų skyrių ir jo kompetencijas, plėsti komandą ir stiprinti savo pozicijas išskirtinės tekstilės gamybos sektoriuje