Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Uždraudus alkoholio reklamą, kliuvo ir pieno barui

Nuo šių metų pradžios įsigaliojo visiškas alkoholio reklamos draudimas, o to padarinius jau pajuto ir su tuo nesusiję sektoriai. Vienas tokių pavyzdžių – pusryčių baras „Pienas ne vienas“, rašo „Verslo žinios“.
Alkoholio draudimo ženklas
Alkoholio draudimo ženklas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Jo įkūrėja Gintarė Pečkytė pasakoja, kad nuo sausio socialiniame tinkle „Facebook“ nebuvo patvirtinta beveik nė viena jų mokamos reklamos žinutė, nors čia keliamos nuotraukos, kuriose tiesiogiai rodomas pienas, sausi pusryčiai, kalbama apie akcijas.

„Po kiekvienos atmestos reklamos gauname pranešimą, kad pažeidžiame net kelis įstatymus. Pirma, reklamuojame alkoholį jaunesniems negu 20 metų žmonėms, nors mūsų tikslinė auditorija yra 17-23 metų jaunimas, antra, neva skatiname gerti alkoholį. Net ir parašius apeliaciją, į tai nebuvo atsižvelgta, reklamos toliau netvirtinamos. Numanome, jog to priežastis, kad sausų pusryčių „Facebook“ puslapio paskirtį esame pasirinkę kaip baro. Išeina, kad, uždraudus alkoholio reklamą, draudimas suveikė ir pieno reklamai“, – sako G.Pečkytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos