Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Užeigos neriasi iš kailio dėl lankytojų

Kavinės, barai ir restoranai tuštėja. Galbūt ir ne drastiškai, tačiau į juos užsuka vis mažiau žmonių. Norėdami privilioti klientų savininkai nevengia įsivelti ir į kainų karus.
Tuštėjančios užeigos priverstos galvoti, kaip prisivilioti klientus.
Tuštėjančios užeigos priverstos galvoti, kaip prisivilioti klientus. / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Nemokamas bokalas alaus arba sriuba už dyką. Tokiomis akcijomis pinigus labiau pradėjusius skaičiuoti užeigų lankytojus vilioja jų savininkai, rašo „Lietuvos rytas“.

Labiausiai tai pastebima sostinėje: čia maisto ir gėrimų kainos jau seniai gerokai aukštesnės negu kituose miestuose, todėl kavinės turi rezervų jas sumažinti.

Vilniuje dažna restoranu besivadinanti užeiga jau siūlo dienos pietus, nors anksčiau į tokį vardą pretendavusių maitinimo įstaigų savininkai tai laikė prasto skonio ženklu. Jei paprastai kepsnys kainuotų apie 20–40 litų, per pietus už jį užteks ir 16–18 litų. Priedas – nemokama sriuba. Toks pasiūlymas galioja sostinės centre esančioje picerijoje „Pomodoro“.

Gedimino prospekte įsikūręs restoranas „Avilys“ užsisakiusiems du bokalus trečiąjį parduoda už centą. Alus čia kainuoja 10 litų, tad nauda – akivaizdi.

Nežinia, ar nusižiūrėjusi nuo kaimynų, ar ne, greta esanti kavinė „Post Scriptum“ paskelbė „Savaitgalio krizę“ – alus atpigo nuo 7,5 iki 5,5 lito.

Netoliese įsikūręs baras „Būsi trečias“ per pietus siūlo net tris jų variantus: sriuba ir koks nors troškinys (pavyzdžiui, kepenėlės) – 11 litų, o sriuba ir varškėčiai – vos 8 litus. Tiesa, pastarasis išperkamas pirmiausia, rašo „Lietuvos rytas“.

Neatsilieka ir didieji maitinimo įstaigų tinklai. Pavyzdžiui, „Čili kaimo“ užeigose jau nebe pirmas mėnuo siūlomi dienos pietūs, nors anksčiau jų čia nebūdavo. Tokį patį pasiūlymą netrukus rengiasi pateikti ir „Forto“ grupei priklausantys restoranai.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?