Užimtumo tarnybos vadovė: lėtėjant ekonomikai, darbo rinka rodo atsparumą

Nepaisant ekonomikos lėtėjimo ir daugėjančių grupinių atleidimų, darbo rinka rodo savo atsparumą, teigia Užimtumo tarnybos vadovė Inga Balnanosienė.
Inga Balnanosienė
Inga Balnanosienė / Užimtumo tarnybos nuotr.

„Darbo rinka rodo savo atsparumą ir nepaisant to, kad mažėja darbo pasiūlymų pramonėje, įmonės ne atleidžia darbuotojų iš pramonės sektoriaus, bet lėtina priėmimus ir šiuo metu vyraujanti sezoninių darbų pasiūla ir paklausa atliepia poreikį darbo rinkoje ir darbo ieškantys žmonės gali susirasti darbą“, – LRT radijui teigė I.Balnanosienė.

Anot jos, registruoto nedarbo augimo šiuo metu nefiksuojama, jis yra toks pat kaip ir kovo mėnesį.

„Jei kalbėtume apie ilgalaikes tendencijas, įprastomis veikimo apimtimis darbo rinkoje balandį stebėdavome mažėjimą registruoto nedarbo“, – teigė tarnybos vadovė.

„Įtampa yra, bet negalima sakyti, kad pasiekta techninė recesija ar krizė, tiesiog įmonės, vertindamos rodiklius, mažina priėmimus“, – pridūrė ji.

Pasak tarnybos vadovės, įsidarbinimas mažėja apdirbamojoje pramonėje, tuo metu darbuotojų paklausa išlieka aukšta inžinerinės pramonės, informacinių technologijų, medicinos pramonės, turizmo, apgyvendinimo, maitinimo srityse.

I.Balnanosienė taip pat pastebėjo, kad didžioji dauguma įmonių, pastaruoju metu pranešusi apie grupinius atleidimus, juos planuoja dėl veiklos optimizavimo ir efektyvumo didinimo.

Oficialus nedarbas Lietuvoje balandį nepakito ir gegužės 1-ąją siekė 9 proc. – 0,5 proc. punkto mažiau nei prieš metus. Gegužės 1 dieną šalyje buvo registruota 157,3 tūkst. bedarbių – 500 mažiau nei prieš mėnesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis