Užsidarius „Fresh Market“ elektroninei prekybai, „Barbora“ nespėja suktis

15min.lt anksčiau šią savaitę pranešė, kad „Fresh Market“ uždaro elektroninės prekybos verslą. Konkurentai trina rankas. Štai „Barbora“ nespėja suktis, todėl perka naujus automobilius ir ieško naujų darbuotojų.
„Fresh Market“
„Fresh Market“ / „Fresh Market“ nuotr.

Penktadienį „Barbora“ išplatino pranešimą žiniasklaidai, kuriame teigia, kad šią savaitę pirkėjų srautas elektroninėje parduotuvėje padidėjo 3–4 kartus.

„Po kelių savaičių Lietuvą jau turėtų pasiekti dalis naujai užsakytų, specialiai maistui vežti pritaikytų „Barboros“ automobilių. Užsakėme 20 naujų automobilių, tačiau, jei paslaugos poreikis išliks toks pat aukštas kaip dabar, planuosime papildomas investicijas“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas bendrovės „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis.

Iki lapkričio mėnesio „Barbora“ planuoja sukurti apie 80 naujų darbo vietų. Šiuo metu įmonėje yra 137 darbuotojai.

Bendrovė „Barbora“ yra pasirašiusi strateginės partnerystės sutartį su „Maxima“ mažmeninės prekybos tinklu.

Uždarė elektroninę prekybą

15min.lt anksčiau šią savaitę pranešė, kad „Fresh Market“ nutraukia internetinės prekybos veiklą Lietuvoje. 

„Nutraukiame todėl, kad veikla yra nuostolinga“, – rašoma laiške 15min.lt.

Tačiau mažmeninės prekybos tinklo uždaryti neketinama – įmonė teigia esanti patenkinta parduotuvių veikla Lietuvoje, todėl veiks ir toliau.

„Įmonė planuoja uždaryti tik kelias mažas parduotuves, kurios per dvejus gyvavimo metus netapo pelningos. „Fresh Market“ nekeičia savo strategijos likti Lietuvoje“, – rašoma laiške. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų