V.Janulevičius: būtina didinti prieigą prie kapitalo, skatinti gamybos investicijas

Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Vidmantas Janulevičius sako, kad būtina didinti prieigą prie kapitalo ir skatinti gamybos įmonių investicijas. Tai jis penktadienį aptarė su premjere Ingrida Šimonyte.
Vidmantas Janulevičius
Vidmantas Janulevičius / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

„Kalbėjome, kad investicijoms naujoms reikia prieigos prie kapitalo. Viešojoje erdvėje buvo daug spekuliacijų dėl to, kaip čia kas pavyks ar nepavyks, kalbu ne apie subsidinę dalį (ES Ekonomikos gaivinimo plano, RRF – BNS), o apie paskolinę dalį“, – BNS penktadienį sakė V.Janulevičius.

„Daug kas dabar priklauso nuo Europos Komisijos, kalbame apie paskolinę dalį į stambius investicinius projektus. Investicijos čia yra praktiškai po ne pilną milijardą iš vienos ir iš kitos pusės į energetiką investuojant, kad įmonės galėtų turėti savo generacijos šaltinį ir galėtų sutaupyti CO2 emisijos eksportuojančios Lietuvos įmonės“, – teigė jis.

Pasak V.Janulevičiaus, užsienio investuotojai vangiai renkasi Lietuvą savo naujiems projektams, todėl būtina šaliai pačiai skatinti gamybos investuotojus.

„Mes turime patys skatinti, ar vietinius, ar iš išorės, kad ateitų investuotojai su gamybom, su įranga, kad tai nebūtų tik „softiniai“ dalykai (...), o kad tai būtų investicijos į taip vadinamą hardą. RRF paskolinė dalis būtent tiems dalykams ir skirta, ir energetiniams saugumui, eksporto didinimui, CO2 mažinimui ir investicijoms į gamyklas naujas“, – teigė jis.

V.Janulevičius sakė, kad būtina ieškoti balanso, kaip projektus įgyvendinti kuo greičiau, taip pat būtina mažinti biurokratiją, spartinti įvairių leidimų išdavimą, pavyzdžiui, atsinaujinančios energetikos ar statybų srityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis