V.Mitalas – prieš lengvatos trečios pakopos pensijų kaupėjams naikinimą

Finansų ministerijai siūlant ateityje nebeleisti gyventojams susigrąžinti dalies įmokų į trečios pakopos pensijų fondus, valdantiesiems priklausančių „laisviečių“ lyderis Vytautas Mitalas abejoja, ar toks žingsnis teisingas.
Vytautas Mitalas
Vytautas Mitalas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Trečios pakopos knibinėjimas... Daugelis žmonių priprato prie pensijų kaupimo modelio ir tuos dalykus reikia daryti labai atsargiai, o kiekviena valdžia prie jų maga prikišti pirštus“, – antradienį Seime žurnalistams teigė parlamentaras.

Jis teigė nepritariantis ir siūlomam visuotiniam nekilnojamojo turto (NT) mokesčiui.

„Tie mokesčiai nelabai turi didelio šanso išgyventi iki priėmimo stadijos, nes pasiūlytas modelis yra nelabai ką keičiantis fiskaline, biudžeto surinkimo prasme, o jeigu jis nelabai ką keičiantis, bet pakankamai plačiai bandantis apsižioti, tai kam jo reikia?“, – kalbėjo V.Mitalas.

Laisvės frakcijos vadovas, be kita ko, žada aiškintis, kuo užsiima 25 proc. iš individualios veiklos gyvenančių žmonių, kuriems siūloma didinti mokesčius.

„Kas jie yra? Ar jie tikrai tikrai yra gyvulių ūkio fauna, ar žmonės, kuriems mokesčiai tiesiog didės neįvertinant jų veiklos specifikos“, – teigė V.Mitalas.

V.Mitalas pripažįsta, kad paviešintos pertvarkos tikslų ir pakeitimų yra „labai gerų“, pavyzdžiui, pelno mokesčio pertvarka, kad verslas galėtų daugiau investuoti į technologijas, ir gyventojų pajamų mokesčio pakeitimai.

„Akcizų klausimą reikės išjudinti – už taršius produktus akcizai turi didėti“, – pabrėžė jis.

Tačiau V.Mitalas baiminasi, kad diskutuojant dėl mokesčių sistemos pakeitimų galima „užsivelti detalėse“.

„Nerimą kelia, ar nebus užsivelta detalėse, kurios pakankamai smulkios, bet kelia nemažai klausimų“, – tvirtino Laisvės frakcijos atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis