V.Mitalas ragina negrįžti prie mokesčių reformos: tai tapo savotišku fetišu

Seimo vicepirmininkas Vytautas Mitalas nepritaria mokesčių reformai ir ragina rudens sesijoje prie jos negrįžti.
Vytautas Mitalas
Vytautas Mitalas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Nereikia kišti rankų prie mokesčių reformos. Apskritai, tai tapo tam tikru fetišu, – Žinių radijui trečiadienį sakė valdančiųjų „laisviečių“ frakcijos Seime seniūnas. – Lietuvoje nuolat kartojama, kad čia kažkas neveikia, kad blogai gyvename, tuo tarpu Lietuvos ekonomika vėl auga sparčiau, nei mes patys planavome, į biudžetą surenkama daugiau pinigų.“

Mokesčių peržiūros projektą Vyriausybė rugpjūčio pabaigoje įtraukė į planuojamų darbų programą. Pokyčiais siūloma persvarstyti lengvatas ir kitas specialias sąlygas, efektyvinti mokesčių sistemą, didinti savivaldos finansinį savarankiškumą, mažinti nelygybę, skatinti pažangias investicijas.

Finansų ministerija sako, jog mokesčių reformos paketas Seime yra praėjęs pateikimo stadiją, o jį įtraukus į sesijos darbų programą sudaroma galimybė parlamentui jį svarstyti „jam patogiu metu“.

„Gal į darbų programą mokesčių reforma buvo įrašyta darbo tvarka: na, nepriėmėm, gal kažkada priimsim“, – sakė V.Mitalas.

„Bet tikrai nereikia tiek apie tai šnekėti, kiek mes pastarąją kadenciją šnekėjome. Mokesčių sistema, kokia ji yra, turi pasižymėti stabilumu“, – pridūrė jis.

Vis tik Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininkas konservatorius Mindaugas Lingė šią savaitę teigė, kad mokesčių reformos klausimai iki spalį vyksiančių rinkimų nebus forsuojami.

Mokestinių pakeitimų paketą Vyriausybė pristatė prieš metus, tačiau jis taip ir nepasiekė priėmimo stadijos Seime nesulaukus paramos iš opozicijos ir dėl pertvarkos susiginčijus patiems valdantiesiems – konservatoriams, liberalams ir „laisviečiams“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis