Užuot pjaustę į metalo laužą, klaipėdiečiai įgyvendins laivo atstatymo projektą.
Kol sutartis nepasirašyta, neatskleidžiama, kas įsigis sudegusį keltą „Lisco Gloria“, kuris bus perdarytas į kito tipo plaukiojančią priemonę, tik patvirtinama, kad tai ne Lietuvos įmonė. Susidomėjusiųjų keltu būta keletas, tačiau derybos vyksta su vienu užsakovu.
„Iš principo abi pusės esame suinteresuotos šio projekto užbaigimu ir sutarties pasirašymu. Bet kol kas, kol sutarties nėra, sunku neperšokus griovio sakyti op“, – teigė Vakarų laivų gamyklos generalinis direktorius Arnoldas Šileika.
Anot jo, sutartį numatoma pasirašyti gegužės pabaigoje, kai bus parengtas laivo pertvarkymo projektas ir patvirtintas klasifikacinės bendrovės.
Ankstesnė laivo savininkė Danijos kapitalo Klaipėdos keltų bendrovė „DFDS Lisco“, remdamasi ekspertų išvadomis ir įvertinusi galimas didžiules išlaidas, apsisprendė sudegusio kelto neatstatyti.
Netoli Vokietijos krantų pernai spalį sudegęs bendrovės „DFDS Lisco“ keltas „Lisco Gloria“ vasario pabaigoje vilkikų parplukdytas į Klaipėdos uostą.
Sudegusį keltą iš „DFDS Lisco“ už neskelbiamą kainą įsigijo koncerno „BLRT Grupp“ Taline veikianti įmonė „Vakarų Refonda“.