Valdžia laukia didelių permainų, bet „Iki“ kontrolę perėmusi „Rewe“ svarbių pokyčių nežada

Nuo šių metų pradžios „Iki“ prekybos tinklo kontrolę perėmusi Vokietijos mažmeninės prekybos milžinė „Rewe“ čia didelių pokyčių neplanuoja ir bendrovės valdyme bus „aktyvi rėmėja“. Grupės strategija – nekeisti to, kas gerai veikia. Tačiau Lietuvoje įgytą prekybos patirtį ketinama panaudoti ir kitose šalyse.
„Rewe“ grupė
„Rewe“ grupė / 123rf.com

Į 15min klausimus apie prekybos tinklo strategiją ar galimus pokyčius „Rewe“ grupė atsakė glaustai.

„Kadangi „Iki“ yra labai gerai ir sėkmingai įsitvirtinusi Lietuvos rinkoje, nėra jokio didelio poreikio keisti prekės ženklą ar kitus veiklos aspektus. Žinoma, darysime viską, kad eitume toliau ir stiprintume mūsų pozicijas rinkoje“, – komentarą 15min perdavė „Rewe“ grupės korporatyvinės komunikacijos vadovas Michaelas Šperlas.

Tikėtina, kad ir „Iki“ valdančioje bendrovės „Palink“ vadovybėje didelių pokyčių nebus – nors 15min pateikė tokį klausimą, komentare apie tai neužsimenama.

„Rewe“ vertina, kad mažmeninės prekybos rinkoje situacija taps vis labiau konkurencinga ir čia kils daugiau iššūkių, kadangi visi konkurentai taip pat plės veiklą.

„Rewe“ strategija yra labai panaši į „Iki“ strategiją – išlaikyti visas sistemas, kurios veikia, tokias, kokios yra. O ten, kur yra atsilikimo, tapti daug geresniu“, – aiškina komentare M.Šperlas.

Tokie „Rewe“ komentarai nesutampa su premjero patarėjo Skirmanto Malinausko išsakytais pažadais apie laukiančius „strateginius pokyčius“.

„Facebook“ nuotr./Skirmanto Malinausko įrašas socialiniame tinkle „Facebook“
„Facebook“ nuotr./Skirmanto Malinausko įrašas socialiniame tinkle „Facebook“

Baltijos šalių rinka, pasak Vokietijos mažmeninės prekybos milžinės, jau „yra subrendusi kaip ir kiti regionai Europoje ar Vidurio ir Rytų Europoje“.

Paklausta, kiek aktyviai dalyvaus „Iki“ tinko valdyme, „Rewe“ atsakė, kad bus aktyvi rėmėja.

„Viena vertus, „Rewe“ užims aktyvaus rėmėjo vaidmenį, tačiau taip pat rinksime geriausias praktikas, kad žinias galėtume perkelti į kitas valstybes“, – teigiama komentare.

Bendrovės nuotr./Nauja „Iki“ parduotuvė Vilniuje
Bendrovės nuotr./Nauja „Iki“ parduotuvė Vilniuje

Plėtra įgyvendinama nuo metų pradžios

„Rewe“ praėjusią savaitę pranešė, kad padidino valdomą „Palink“ akcijų paketą iki 93,75 procentų. Antra prekybos tinklo akcininke liko „E. Leclerc“ grupei priklausanti bendrovė „Unilec“.

Kontrolinį akcijų paketą „Rewe“ įgijo pernai sausį, kuomet akcijas pardavė UAB „Baltisches Haus“.

Nors premjeras Saulius Skvernelis socialiniame tinkle „Facebook“ teigė, kad užsienio investuotoja atsiliepė į rugsėjį išsiųstą kvietimą didžiausiems Europos prekybos tinklams, tačiau kaip jau skelbta, „Rewe“ akcijų paketų įsigijimus suplanavo dar metų pradžioje.

„Rewe“ grupė „Iki“ valdyme dalyvauja nuo 2008 metų.

Praėjusią savaitę „Rewe International“ AG valdybos narys Januszas Kulikas teigė, kad didinant investicijas tikimasi toliau sėkmingai stiprinti ir plėtoti prekybos tinklo veiklą Lietuvoje.

„Esame įsitikinę, kad šis žingsnis dar labiau sustiprins „Iki“ prekybos tinklo poziciją Lietuvoje ir padės užtikrinti dar didesnį pirkėjų ir mūsų darbuotojų pasitenkinimą“ – teigė J.Kulikas.

233 parduotuves valdanti „Palink“ skelbė apie planus per ateinančius dvejus metus atidaryti 20 naujų „Iki“ parduotuvių ir rekonstruoti apie 50 esamų.

Šiuo metu „Rewe“ grupė veikia 22 Europos šalyse, čia kontroliuoja 15,3 tūkst. parduotuvių, grupės gaunama apyvarta siekia beveik 58 mlrd. eurų per metus, dirba 345 tūkst. darbuotojų.

„Rewe“ grupė valdo Austrijos mažmeninės prekybos prekės ženklus „Billa“, „Merkur“, „Penny“, „Bipa“ ir „ADEG“, tarptautinį REWE grupės mažmeninės prekybos verslą, kuris yra „Handel International“ padalinys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis