Prekybininkai tikisi, kad „juodasis penktadienis“ taps startu kalėdinei prekybai. Mažmeninės prekybos rinkos tyrėjas „Conlumino“ prognozuoja, kad šiemet tiek Didžiosios Britanijos parduotuvėse, tiek prekyba užsiimančiuose interneto portaluose, britai išleis 1,6 mlrd. svarų – net 20 proc. daugiau negu 2014 m.
„Tesco“ atstovai tikino, kad pirkėjai elgiasi ramiai ir jokių incidentų neužfiksuota.
Tuo tarpu mokėjimo kortelių įmonė „Visa Europe“ teigia, kad ši suma gali siekti net 1,9 mlrd. svarų.
JAV gimusi „juodojo penktadienio“ idėja Didžiojoje Britanijoje atsirado 2010 m., o jos pradininke šioje šalyje laikoma interneto prekybos milžinė „Amazon“.
Šiais metais kai kurie mažmeninės prekybos tinklai tokie kaip „Argos“, „Marks & Spencer“ ar „Dixons Carphone“ nusprendė „juodojo penktadienio“ išpardavimus siūlyti net keletą dienų.
Mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ nusprendė didžiausias parduotuves šiandien duris atvėrė anksčiau nei įprastai – penktą valandą ryto.
„Tesco“ atstovai tikino, kad pirkėjai elgiasi ramiai ir jokių incidentų neužfiksuota.
Kitas mažmeninės prekybos tinklas „Asda“ šių metų „juodojo penktadienio“ išpardavimų manijoje nedalyvaus argumentuodamas tuo, kad nuo tokių renginių pirkėjai jau pavargo.
Praėjusiais metais „juodojo penktadienio“ metu JAV ir Didžiojoje Britanijoje buvo užfiksuotos pirkėjų tarpusavio muštynės ir parduotuvių interneto svetainių gedimai.
Be to, į namus prekes pristatantys vairuotojai nesugebėjo patenkinti visų išaugusių pirkėjų poreikių.