Tuo tarpu gegužę, kai buvo fiksuotas bendras sumažėjimas 25 punktais, rodiklis siekė minus 23,1 punkto.
Nepaisant ūgtelėjimo, birželio mėnesio indeksas yra antras žemiausias rezultatas nuo tada, kai 1980 metais pradėtas vykdyti tyrimas, pažymėjo „GfK“.
„Laipsniškas daugelio įmonių veiklos atnaujinimas tikrai padėjo išvengti tolesnės griūties“, – teigė „GfK“ ekspertas Rolfas Buerklis.
„Visgi vartotojų neapibrėžtumas išlieka didelis. Jie mano, kad Vokietijos ekonomikos nuosmukis tebėra gilus ir laukia didelės recesijos“, – pridūrė analitikas.
Vertinant indekso sudėtines dalis, kurios sudaro vartotojų pasitikėjimo rodiklį, matyti, kad pagerėjo ir žmonių lūkesčiai dėl ekonominės perspektyvos, ir dėl jų pajamų, tačiau šie rodikliai taip pat išliko neigiamoje zonoje.
Tuo tarpu respondentų ryžtas įsigyti naujų pirkinių vėl iškopė į teigiamą zoną.
„Žmonių baimė prarasti darbą išlieka aukšta, o kartu su sumažėjusiomis pajamomis tai smarkiai stabdo vartojimą“, – teigė R.Buerklis.
„GfK“ apklausė maždaug 2 tūkst. žmonių nuo gegužės 6 iki 18 dienos.