Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis balandį padidėjo 1 punktu

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis balandį buvo nulinis ir, palyginti su kovu, padidėjo 1 proc. punktu. Po rekordiškai žemo rodiklio pernai rugsėjį, vartotojų pasitikėjimas auga septintą mėnesį iš eilės.
Vilnius
Vilnius / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Verslas Vartotojas

Palyginti su kovu, gyventojai šiek tiek geriau vertino namų ūkio finansinės padėties pokyčius per praėjusius metus, namų ūkio finansinės padėties perspektyvas ir didesniems pirkiniams ketino išleisti šiek tiek daugiau.

Per mėnesį gyventojų, teigiančių, kad jų namų ūkio finansinė padėtis pagerėjo, dalis padidėjo 2 punktais iki 22 proc., kaip ir praėjusį mėnesį 34 proc. gyventojų teigė, kad padėtis pablogėjo. Be to, 26 proc. gyventojų tikėjosi, kad jų namų ūkio finansinė padėtis gerės, 12 proc. manė, kad ji blogės (kovą – atitinkamai 24 ir 13 proc.).

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis mieste ir kaime balandį skyrėsi 1 punktu: mieste jis buvo 0, kaime – plius 1. Palyginti su praėjusiu mėnesiu, mieste vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo 1, kaime – 2 punktais.

Per metus – balandį, palyginti su 2022 metų balandžiu – rodiklis padidėjo 8 punktais. Gyventojai optimistiškiau vertino namų ūkio finansinės ir šalies ekonominės padėties perspektyvas, blogiau – savo namų ūkio finansinės padėties pasikeitimą per praėjusius metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai