Vartotojų pasitikėjimo rodiklis gruodį padidėjo 2 punktais

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis gruodį buvo 1 ir, palyginti su lapkričiu, padidėjo 2 proc. punktais.
Šventiškai pasipuošęs Kauno senamiestis
Šventiškai pasipuošęs Kauno senamiestis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Palyginti su lapkričiu, gyventojai šiek tiek geriau vertino namų ūkio finansinės padėties pokyčius per ateinančius 12 mėnesių, tačiau šiek tiek prasčiau – pokyčius per praėjusius metus, skelbia Valstybės duomenų agentūra.

Gyventojų nuomonė apie šalies ekonominės padėties perspektyvas per artimiausius metus žymiai pagerėjo.

Gruodį, palyginti su lapkričiu, gyventojų, manančių, kad šalies ekonominė padėtis gerės, dalis padidėjo 6 punktais, besitikinčių, kad padėtis blogės, dalis sumažėjo 4 punktais.

Gyventojų nuomonė apie namų ūkio finansinės padėties perspektyvas išliko panaši: 26 proc. gyventojų tikėjosi, kad per ateinančius 12 mėnesių ji gerės, 12 proc. manė, kad ji blogės (lapkritį – atitinkamai 23 ir 12 proc.).

Gyventojų, teigiančių, kad jų namų ūkio finansinė padėtis pagerėjo, dalis nepakito (20 proc.), o nuo 27 iki 26 proc. sumažėjo dalis gyventojų, manančių, kad padėtis pablogėjo.

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis mieste ir kaime lapkritį skyrėsi 3 punktais: mieste jis buvo 2, kaime – minus 1. Palyginti su praėjusiu mėnesiu, vartotojų pasitikėjimo rodiklis mieste pagerėjo 3 punktais, o kaime – 2 punktais.

Per metus – gruodį, palyginti su 2022 metų gruodžiu – vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo 9 punktais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų