Vartotojų pasitikėjimo rodiklis kovą padidėjo 2 punktais

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis šiemet kovą buvo minus 1 ir, palyginti su vasariu, padidėjo 2 proc. punktais.
Vilnius
Vilnius / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Po rekordiškai žemo vartojimo pasitikėjimo rodiklio 2022 metų rugsėjį vartotojų pasitikėjimas auga šeštą mėnesį iš eilės, skelbia Valstybės duomenų agentūra. Anot jos, rodiklio didėjimą lėmė teigiami visų jo sudėtinių dalių pokyčiai.

Kovą namų ūkio finansinės padėties pasikeitimus per praėjusius metus gyventojai vertino truputį geriau nei vasarį: kas penktas gyventojas (20 proc.) teigė, kad jo namų ūkio finansinė padėtis pagerėjo, 34 proc. manė, kad ji pablogėjo (vasarį – atitinkamai 18 ir 37 proc.).

Namų ūkio finansinės padėties prognozės taip pat buvo šiek tiek optimistiškesnės: 24 proc. gyventojų tikėjosi, kad jų namų ūkio finansinė padėtis gerės, 13 proc. manė, kad ji blogės (vasarį – atitinkamai 22 ir 15 proc.).

Vevartotortinant šalies ekonominės padėties perspektyvas 23 proc. gyventojų tikėjosi, kad ji per ateinančius metus gerės (vasarį – 21 proc.), manančiųjų, kad padėtis blogės, dalis sumažėjo 3 punktais iki 32 proc.

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis mieste ir kaime kovą nesiskyrė. Palyginti su praėjusiu mėnesiu, mieste vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo 3, kaime – 1 punktu.

Per metus – kovą, palyginti su 2022 metų kovu – vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo 7 punktais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis