Vartotojų pasitikėjimo rodiklis rugpjūtį padidėjo 1 punktu

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis rugpjūtį buvo minus 11 ir, palyginti su liepa, padidėjo 1 proc. punktu, pirmadienį pranešė Statistikos departamentas.
Vasariška šiluma pasiekė Vilnių
Vasariška šiluma pasiekė Vilnių / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Palyginti su liepa, gyventojai blogiau vertino namų ūkio finansinės padėties pokyčius per praėjusius 12 mėnesių, bet šiek tiek optimistiškiau žvelgė į namų ūkio finansinės ir šalies ekonominės padėties perspektyvas bei didesniems pirkiniams ketino išleisti daugiau.

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis mieste ir kaime rugpjūtį skyrėsi 2 punktais: mieste jis buvo minus 10, kaime – minus 12. Mieste vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo 2 punktais, kaime tiek pat sumažėjo.

Per metus – rugpjūtį, palyginti su 2021 metų rugpjūčiu – vartotojų pasitikėjimo rodiklis sumažėjo 12 punktų. Gyventojai blogiau vertino namų ūkio finansinės padėties pokyčius per praėjusius 12 mėnesių, namų ūkio finansinės ir šalies ekonominės padėties perspektyvas.

Šalies ekonominės padėties pasikeitimą rugpjūtį gyventojai vertino blogiau nei liepą: 7 proc. gyventojų teigė, kad per praėjusius 12 mėnesių ji pagerėjo, 75 proc. – kad pablogėjo (liepą – atitinkamai 10 ir 70 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis