Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis rugpjūtį sumažėjo 2 punktais

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis rugpjūtį buvo minus 2 ir, palyginti su liepa, sumažėjo 2 proc. punktais.
Lauko kavinės
Žmonės / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Palyginti su liepa, gyventojai šiek tiek blogiau vertino namų ūkio finansinės padėties pokyčius per praėjusius 12 mėnesių ir šalies ekonominės padėties perspektyvas, skelbia Valstybės duomenų agentūra.

Gyventojų, teigiančių, kad jų namų ūkio finansinė padėtis pagerėjo, dalis sumažėjo 2 punktais iki 19 proc., 30 proc. teigė, kad padėtis pablogėjo (liepą – 29 proc.).

Gyventojų nuomonė apie namų ūkio finansinės padėties perspektyvas nepasikeitė: 23 proc. tikėjosi, kad per ateinančius 12 mėnesių ji gerės, 12 proc. manė, kad ji blogės. Nuomonė apie šalies ekonominės padėties perspektyvas truputį pablogėjo: manančių, kad ji gerės, dalis sumažėjo nuo 24 iki 22 proc., 32 proc. gyventojų manė, kad padėtis blogės (liepą – 30 proc.).

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis mieste ir kaime rugpjūtį skyrėsi 1 punktu: mieste jis buvo minus 1, kaime – minus 2. Palyginti su praėjusiu mėnesiu, mieste vartotojų pasitikėjimo rodiklis nepasikeitė, o kaime sumažėjo 3 punktais.

Per metus – rugpjūtį, palyginti su 2022 metų rugpjūčiu – vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo 9 punktais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai