Vartotojų pasitikėjimo rodiklis sausį padidėjo 2 punktais

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis sausį buvo minus 1 ir, palyginti su pernai gruodžiu, padidėjo 2 procentiniais punktais, pranešė Lietuvos statistikos departamentas.
Eilės prie maisto prekių parduotuvių
Vartotojų pasitikėjimo rodiklis mieste ir kaime sausį skyrėsi 2 procentiniais punktais / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Vartotojų pasitikėjimo rodiklio didėjimą per mėnesį lėmė teigiami visų jo sudedamųjų dalių pokyčiai.

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis mieste ir kaime sausį skyrėsi 2 procentiniais punktais: mieste jis buvo 0, kaime – minus 2. Palyginti su praėjusiu mėnesiu, mieste vartotojų pasitikėjimo rodiklis padidėjo 3, kaime – 2 procentiniais punktais.

Per metus (sausį, palyginti su 2020-ųjų sausio mėnesiu) vartotojų pasitikėjimo rodiklis sumažėjo 4 procentiniais punktais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis