Bandant prisijungti prie „Swedbank“ el. bankininkystės, naudojant „Smart-ID“, vis pasirodydavo pranešimas: „Paslauga laikinai neprieinama. Bandykite prisijungti po kelių minučių vėl arba naudokite kitą prisijungimo būdą.“
Bandant prisijungti prie interneto bankininkystės keblumų kilo ir SEB klientams. Norint įvesti „Smart-ID“ kodą pasirodo pranešimas, kad nėra interneto ryšio, nors jis ir yra.
„Smart-ID“ programėlę valdančios įmonės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas 15min nurodė, kad antradienį trikdžiai pradėti fiksuoti nuo 12 val. 5 min.
„Šie sutrikimai tokie patys, kaip vakar. Priežastis dar aiškinamės ir bandome visus trikdžius pašalinti pilnai“, – 15min komentavo jis.
Vėliau V.Kamarevcevas informavo 15min, kad programėlė vėl veikia. Trikdžiai pašalinti 12 val. 35 min.
Primename, kad „Smart-ID“ veikla buvo sutrikusi ir pirmadienio pusdienį.
Tądien bankų atstovai ragino prie el. bankininkystės jungtis kitais būdais.
„Smart-ID“ yra sutrikęs, o mūsų klientai gali prisijungti su „Mobile-ID“, identifikuoti save per SEB programėlę ar naudoti generatorių“, – 15min sakė SEB banko atstovė Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė.
„Swedbank“ Lietuvoje atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė 15min taip pat buvo nurodžiusi, jog klientai prie interneto banko gali jungtis naudodami biometriką, PIN generatorius ar mobilųjį parašą.