Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Verslas gali tikėtis paramos dalyvavimui parodose

Dėl koronaviruso epidemijos sumenkus verslo galimybėms pristatyti rinkai, įmonėms numatoma teikti finansinę pagalbą dalyvauti parodose Lietuvoje. Tam trečiadienį pasitarime pritarė Vyriausybė.
Pinigai
Pinigai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Ekonomikos ir inovacijų ministerija pasiūlė atitinkamai pakoreguoti Ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių planą, numatant jame naują priemonę „Skatinti įmonių verslo mainus“.

„Šiandien įmonės negali dalyvauti parodose, mugėse dėl žinomų priežasčių. Dėl to mažėja verslo kontaktai, bendradarbiavimas, reklama ir visi kiti dalykai. Todėl papildydami šitą punktą mes sudarytume galimybes inovatyviai dalyvauti parodose, kontaktų mugėse“, – pasitarime kalbėjo ekonomikos ir inovacijų ministras Rimantas Sinkevičius.

Pasak jo, iniciatyva taip pat palengvintų ir Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ situaciją.

„Tuo pačiu mes paremtume arba šiek tiek padėtume išgyventi „Litexpo“, kuri šiandien neturi jokių pajamų – tokių realesnių, o ją mums vis tiek reikės kažkaip išlaikyti ir atgaivinti“, – argumentavo R.Sinkevičius.

Ministerija BNS teigė, kad šiuo metu įmonės neturi finansinių galimybių dalyvauti parodose arba tai yra neprioritetinė investicija, todėl ši priemonė paskatintų verslo mainus. Įmonės galėtų pačios rinktis, kokiose parodose jos norėtų dalyvauti, – ar tradicinėse ar virtualiose, – tačiau jos turėtų vykti Lietuvoje.

Pasak ministerijos, kol kas ši priemonė nėra detalizuota, artimiausiu metu ketinama parengti jos aprašą.

„Tikimasi, kad priemonė startuos dar šiais metais, jai įgyvendinti planuojama skirti 2 mln. eurų“, – sako ministerija.

Iš viso minėtame plane numatyta 6,262 mlrd. eurų Vyriausybės priemonėms įgyvendinti, iš jų didžiąją dalį sudaro valstybės vardu pasiskolintos lėšos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais