Todėl kai kuriose bendrovėse rinkodaros skyriai verčiasi per galvą, kad sugalvotų ką nors superoriginalaus, ir pluša jau nuo vasaros, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Bendrovės dovanų gavėjus skirsto į kelias kategorijas – daugiausia pastangų deda, kad pamalonintų akcininkus, kiek pigesnės, bet ne mažiau originalios dovanos renkamos generaliniams direktoriams, ir galiausiai –įmonių kolektyvams.
Pasak bendrovės „Todas“, kurios specializacija – originalių verslo dovanų prekyba, direktorės Jurgitos Dailidonytės, įmonės po truputį atsikrato pomėgio visur klijuoti savo logotipus ir, kuo brangesnė dovana, tuo subtiliau ji pateikiama.
Dovanų kainos svyruoja nuo 10 iki 1,5 tūkst. litų, o labai brangios dovanos perkamos retai.
Dažniausiai įmonės ieško geros idėjos, kuri nebūtinai brangiai kainuoja.
„Pirmuosius užklausimus iš įmonių gavome dar liepos mėnesį. Beveik visi mūsų klientai yra lyderiai savo srityje, ir išrinkti Kalėdų dovanas savo kolegoms – jiems yra rimtas reikalas. Be to, tai intelektualų produktą siūlančios bendrovės, todėl pageidauja inovatyvių ir originalių dalykų. Visus metus važinėjame po įvairiausias parodas, sekame naujienas, kad turėtume ką pasiūlyti“, – sako J.Dailidonytė.
„Nordea Bank Lietuva“ Kalėdų dovanomis pradėjo rūpintis rugpjūčio mėnesį, nes užduotis – padovanoti partneriams, ko niekas kitas nedovanojo ir ko apskritai Lietuvoje paprastai negausi.
„Maxima LT“ atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė pranešė, kad įmonė jau kelerius metus nesuka galvos dėl Kalėdų dovanų – nepriima ir patys nedovanoja.