Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Verslas jau pakuoja Kalėdų dovanas

Per Kalėdas dalis įmonių vadovų gaus dovanų, kokių Lietuvos rinka dar nematė.
Gal jau metas pradėti rūpintis dovanomis?
Verslas jau pakuoja Kalėdų dovanas. / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Todėl kai kuriose bendrovėse rinkodaros skyriai verčiasi per galvą, kad sugalvotų ką nors superoriginalaus, ir pluša jau nuo vasaros, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Bendrovės dovanų gavėjus skirsto į kelias kategorijas – daugiausia pastangų deda, kad pamalonintų akcininkus, kiek pigesnės, bet ne mažiau originalios dovanos renkamos generaliniams direktoriams, ir galiausiai –įmonių kolektyvams.

Pasak bendrovės „Todas“, kurios specializacija – originalių verslo dovanų prekyba, direktorės Jurgitos Dailidonytės, įmonės po truputį atsikrato pomėgio visur klijuoti savo logotipus ir, kuo brangesnė dovana, tuo subtiliau ji pateikiama.

Dovanų kainos svyruoja nuo 10 iki 1,5 tūkst. litų, o labai brangios dovanos perkamos retai.

Dažniausiai įmonės ieško geros idėjos, kuri nebūtinai brangiai kainuoja.

„Pirmuosius užklausimus iš įmonių gavome dar liepos mėnesį. Beveik visi mūsų klientai yra lyderiai savo srityje, ir išrinkti Kalėdų dovanas savo kolegoms – jiems yra rimtas reikalas. Be to, tai intelektualų produktą siūlančios bendrovės, todėl pageidauja inovatyvių ir originalių dalykų. Visus metus važinėjame po įvairiausias parodas, sekame naujienas, kad turėtume ką pasiūlyti“, – sako J.Dailidonytė.

„Nordea Bank Lietuva“ Kalėdų dovanomis pradėjo rūpintis rugpjūčio mėnesį, nes užduotis – padovanoti partneriams, ko niekas kitas nedovanojo ir ko apskritai Lietuvoje paprastai negausi.

„Maxima LT“ atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė pranešė, kad įmonė jau kelerius metus nesuka galvos dėl Kalėdų dovanų – nepriima ir patys nedovanoja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?