Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas „Bega“ generalinis direktorius Aloyzas Kuzmarskis pripažįsta, kad geležinkelių ir laivų rinkliavos iš esmės ilgą laiką yra stabilios, o jei ir didėjo, tai nedaug, tačiau siekis uždirbti daugiau ir papildyti valstybės biudžetą, anot jo, – neteisinga strategija, juolab kad direkcijos vadovybė jau užsiminė, jog dėl pusės uždirbto pelno atidavimo valstybės reikmėms sudėtinga įgyvendinti investicijų programą, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
„Jei geležinkeliai, uosto direkcija uždirba pelno, jį turėtų skirti infrastruktūros plėtrai. Manau, negalima nieko iš jų išimti. Dalį šiuo metu turimo pelno reikia nukreipti į ypatingos svarbos objekto suskystintų gamtinių dujų terminalo statybą ir vykdyti kitus tęstinius darbus“, – sako „Begos“ vadovas, pasak kurio, jeigu nebus įgyvendinama plėtra, sumažės investicijos, kentės ne tik uostas, bet ir geležinkeliai, visa logistikos grandinė, joje dirbantys žmonės.
„Svarbu įvertinti konkurencinę aplinką, Rygą, Ventspilį, Taliną, įvertinti gylius, uosto parametrus žiūrint į perspektyvą. Jei investicinė programa sustos, tai ir mes sustojame, atsiliekame“, – perspėja A.Kuzmarskis.
Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis aiškina, kad pelno padidėjimą lemia ne padidinti tarifai, kurių našta būtų apsunkinusi valstybės įmonių paslaugomis besinaudojančių privačių bendrovių veiklą.