„Visiškai atsisakyti vidaus sandorių nebūtų tikslinga. Bet ir palikti vien tik juos reikštų, kad nebūtų konkurencijos. Reikėtų protingo viduriuko“, – sakė vienos didžiausių Lietuvoje keleivių pervežimo bendrovės „Kautra“ vadovas Linas Skardžiukas.
Tuo metu Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ viceprezidentas Rimantas Martinavičius mano, kad vidaus sandoriai leis savivaldybėms neskelbti konkursų, o sudaryti ekonomiškai naudingą sandorį su savo vežimo kompanija: „Mažas procentas, kad savivaldybių įmonės būtų laimėjusios tuos konkursus, nes nelygios sąlygos: išlaikome autobusų stotis, infrastruktūrą, dalyvaujame viešuosiuose pirkimuose pirkdami dalis, transporto priemones. Taip vilkinamas laikas, mažinamas lankstumas, auga išlaidos. O privatūs vežėjai ateina visiškai kitokiomis sąlygomis.“