Platformos vadovė teigia, kad tokie pokyčiai yra nulemti noro didinti klientų finansinį raštingumą bei pastebėto augančio poreikio namų finansus tvarkyti internete vienoje vietoje. Į naujovių diegimą investuota daugiau nei 0,5 mln. eurų.
„Šiandieniniame pasaulyje, kai daugelis naudojame ne vieno banko sąskaitą, pirkimus atliekame skirtingose el. parduotuvėse, turime finansinių įsipareigojimų keliose bendrovėse, darosi vis sunkiau sekti savo biudžetą bei greitai rasti reikiamus dokumentus: sutartis, garantinius čekius ir kt.
Negana to, technologinių sprendimų finansams sekti ir tvarkyti taip pat egzistuoja daugybė, įprastai žmogus turi naudoti ne vieną, o vidutiniškai tris skirtingus įrankius, kas sukelia nepatogumų ir nesklandumų valdant kasdienius finansus.
Būtent dėl to „Viena sąskaita” nuo šiol suteiks daugiau vienoje platformoje: verčiame kitą puslapį ir tampame ne tik sąskaitų apmokėjimo, bet ir viso namų biudžeto tvarkymo platforma“, – komentuoja Aušra Čiuplienė, „Viena sąskaita“ generalinė direktorė.
Pasak platformos vadovės, šiems pokyčiams buvo ruoštasi daugiau nei dvejus metus: „Namų darbai buvo susiję ir su poreikių tyrimu, ir su vartotojo patirties analize, technologinių sprendimų paieška. Visiškai nauji funkcionalumai pareikalavo didesnių IT komandos resursų, papildomų technologinių įrankių, tad visa investicijų suma šiandien perkopia 0,5 mln. eurų. Ir ji nėra galutinė, nes pristatę šias naujas funkcijas, ruošiame dar ir kitus džiugius pokyčius savo klientas, apie kuriuos pranešime jau greitai“, – komentuoja A.Čiuplienė.
„Viena sąskaita“ klientams pristatomas biudžeto įrankis leis platformos naudotojams stebėti mokėjimų išrašus iš visų norimų sąskaitų, net iš skirtingų bankų, ir informaciją apie savo kasdienes išlaidas sekti vienoje vietoje. Visa gauta finansinė informacija bus skirstoma į svarbiausias kategorijas (pavyzdžiui, išlaidas namams, maistui, transportui, pramogoms ir kt.). Yra ir įrankis taupymo tikslų planavimui bei išlaidų sekimui.
„Ne ką mažiau aktuali ir saugyklos funkcija: žinome, kad ne vienas mūsų klientas dokumentus bando sisteminti ir laikyti įvairiose debesijos saugyklose, todėl sukūrėme įrankį, kuris leis ne tik patogiai talpinti turimus dokumentus, tokius kaip įvairios sutartys, garantijos, čekiai ir pan., bet ir tvarkyti juos paprasčiau.
Pavyzdžiui, galima pasirinkti, ar dokumentas turi būti saugomas neribotą laiką, ar reikia priskirti datą, iki kurios jis reikalingas, o vėliau gali būti ištrinamas. Taip pat galima nusistatyti ir norimu metu gauti priminimą apie, tarkime, konkrečiame dokumente nurodomą garantijos pabaigą“, – aiškina A.Čiuplienė.
Pasak A.Čiuplienės, svarbu tai, kad apjungtų sąskaitų apmokėjimo funkcija veiks ir toliau be jokių radikalių pokyčių: „Sąskaitų apmokėjimas iki šiol buvęs mūsų pagrindine paslauga, šiandien tampa viena iš kelių platformos siūlomų unikalių funkcijų.
Vienoje paskyroje esančios gerai žinomos ir naujos paslaugos padės valdyti asmeninius finansus dar lengviau ir tapti pagrindine finansų valdymo platforma plačiąja prasme. Turime stiprią technologinę komandą, kuri ir toliau tobulina esamus įrankius ir dirba kuriant naujus tam, kad mūsų klientams finansų valdymas būtų dar paprastesnis“.
Naujosios platformos paslaugos veikti pradėjo šio mėnesio pradžioje, jomis jau gali naudotis visi esami ir nauji „Viena sąskaita“ klientai. Dokumentų saugyklos paslauga prieinama visiems klientams, be jokio paslaugos mokesčio: net ir nemokamo paslaugos plano turėtojai galės šia paslauga naudotis be apribojimų. Biudžeto paslauga bus prieinama visiems mokamo paslaugos plano turėtojams, kuris nuo šiol kainuoja 2,99 Eur/mėn.