Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vietinio turizmo rodikliai pasiekė ikikrizinį lygį

Viduržiemį pabraidyti tvenkinyje, parke pūsti muilo burbulus, paragauti Mažosios Lietuvos pyragų su kafija arba tradicinio suvalkietiško meškašūdzio, išsidrožti vėtrungę, nusiftografuoti su tautiniu kostiumu arba gintarine „Mis Lietuva 2013“. Ieškantiems naujų idėjų kelionėms ir patyrimams Lietuvoje – tiesiausias kelias į šiandien duris atvėrusios antrosios tarptautinės turizmo, laisvalaikio ir sporto parodos „ADVENTUR 2014“ centrinį Valstybinio turizmo departamento stendą-parką 3 „LITEXPO“ salėje.
Tvenkinys
Tvenkinys / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Šiemet stendo akcentas – kelionių galimybės šeimoms su vaikais. Todėl VTD, subūręs 25 Turizmo informacijos centrus iš visos Lietuvos, Kaimo turizmo asociaciją, Pilių ir dvarų asocciaciją, SPA asociaciją bei Lietuvos dainų šventės organizatorius, ragina turiningai ilsėtis, domėtis, degustuoti, dalyvauti ir pramogauti.  Stende-parke vyksta fotosesijos, žonglieriaus, fokusininko bei muilo burbulų pūtėjų pasirodymai, veikia ledų ir sūrio kioskelis, linksmina muzikantai. 

Kadangi šiuolaikiniai turistai vis daugiau dėmesio skiria liežuvio potyriams, bus raginama atsigręžti į autentišką lietuvišką virtuvę: reguliarių Lietuvos etnoregionų kulinarinio paveldo degustacijų metu žemaičiai pristatys kastinį, lašiniuočius ir naminę plikytą duoną, dzūkai – grikinę babką, blynus, suvalkai – keptus sūrius, zuikius, aukštaičiai – alų, šakočius... Edukacinių tradicinių amatų užsiėmimų metu bus pristatomas tautinis paveldas: galima išmokti austi, drožti medį, marginti kiaušinius, rišti sodus, pinti juostas, lieti žvakes, velti vilną, kt. 

Naujovė – į stendą integruotas Dainų šventės pristatymas. Didžiausio metų šalies kultūros įvykio tradicijoms šią vasarą – jau 90 metų. Tiek vietiniai, tiek užsienio turistai turėtų iš naujo atrasti šią unikalią ir UNESCO saugomą šventę.

Kita naujiena – stende kiekvienas lankytojas galės prisijungti prie socialiniuose tinkluose šiuo metu vykdomos komunikacijos kampanijos „Likeable Lithuania“ ir iš karto gauti „Like“ skulptūros, kuri vasarą iškils miestų varžytuves laimėjusiuose Druskininkuose, dalininko sertifikatą.

„Paroda ADVENTUR yra labai svarbi ir savalaikė, nes vietinio turizmo reikšmė ir mastai vis auga. Mūsų vertinimais, pernai po Lietuvą keliavo net 2,6 mln. gyventojų, t.y. 3 proc. daugiau nei 2012 m. (palyginimui – į užsienio keliones 2013 m. leidosi 1,8 mln. lietuvių). Galime konstatuoti, kad vietinių turistų skaičius galų gale pasiekė prieškrizinį 2008 m. lygį. Tai rodo, kad šalis atsigavo, o žmonės vis labiau domisi savo kraštu. Ir jie pasirenka ne tik tradicinius maršrutus į kurortus ar didžiuosius miestus, bet lanko ir kitas per 23 Nepriklausomybės metus atsinaujinusias ar naujai įkurtas turistines vietas. Ši paroda – pati tinkamiausia platforma susipažinti su šviežiausiomis labai kūrybingo mūsų turizmo verslo idėjomis, turizmo naujovėmis bei galimybėmis ir ieškoti įkvėpimo kelionėms po Lietuvą“, – į „ADVENTUR“ kviečia VTD vadovė dr. R. Balnienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos