„Aš buvau išpeikta, aprėkta, apipilta viskuo negražiu nuo galvos iki kojų. Beje, ta vadovė pasakė, kad pas ją tas pats ilgalaikis lakavimas ir trijų dienų neišbūna“, – skundėsi Juliana.
Jai viename Vilniaus salonų specialistai atliko ilgalaikio lakavimo procedūrą. Juliana buvo informuota, kad lakas laikysis iki trijų savaičių, tačiau moteriai lakas trupėti esą pradėjo jau po trijų dienų.
„Kreipiausi į saloną po 5 dienų, paprašiau, kad pašalintų savo darbo defektą, pasakiau, jog kreipiausi į vartotojų teisių apsaugą ir specialistai patvirtino, jog jie turi pašalinti defektą“, – pasakojo moteris.
Būtent tada specialistai ir atsisakė grąžinti jai pinigus ar pakartoti procedūrą: „Ant manęs taip nėra dar šaukę, tarytum būčiau ką pavogusi. Aš noriu tik to, kas man priklauso – sumokėtus pinigus atitinkančios, kokybiškai suteiktos paslaugos.“
Vartotojų teisių apsaugos tarnyba 15min.lt paaiškino, kad tokiu atveju į paslaugos teikėją reikia kreiptis raštu. Jie per dešimt dienų turi atsakyti. Jei atsisakoma grąžinti pinigus ar pataisyti defektus, tuomet galima kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Reiškiant bet kokias pretenzijas dėl esą nekokybiškai atlikto darbo būtina turėti išsisaugojus paslaugų suteikimą įrodantį dokumentą, pavyzdžiui, mokėjimo kvitą.