Vilniuje atidarytas naujas prekybos centras

Sostinės Molėtų plente pradėjo veikti prekybos parkas „Una“. Šį projektą plėtojo „VPH“ įmonių grupei priklausanti bendrovė UAB ,,Vilniaus projektai 2”, o jam finansavimą – 17,5 mln. eurų paskolą, suteikė Estijos kapitalo bankas „Bigbank“, rašoma pranešime spaudai.
Prekybos centras „Una“
Prekybos centras „Una“ / „Una“ nuotr

Prekybos parkas „Una“ yra įsikūręs Vilniuje adresu Dangeručio g. 1. Lokacija pasižymi didesniu gyventojų tankiu bei sparčiu augimu. Taip pat šioje miesto dalyje susidaro intensyvus vykstančiųjų srautas Molėtų arba Utenos kryptimis.

Prekybos parke, priešingai nei prekybos centre, dominuoja didesnių plotų autonomiškos parduotuvės, turinčios atskirus įėjimus iš lauko. Tokia parduotuvių koncepcija ir išplanavimas, leidžia klientams patogiai pasistatyti transporto priemonę šalia kiekvienos iš jų ir apsipirkti. Prekybos parko „Una“ teritorijoje yra gerokai virš 400 parkavimo vietų bei kelios dešimtys elektromobilių įkrovimo stotelių.

Svarbus prekybos parko išskirtinumas – A++ klasės energinio naudingumo sertifikatas. Pastarąjį Lietuvoje turi tik kelios dešimtys įvairios paskirties pastatų. Tvarių ir gamtą tausojančių sprendimų įgyvendinta ir daugiau: persodinti seni prekybos parko sklype iki statybų augę medžiai, tankiai apželdinta aplinka, įrengta saulės elektrinė ant stogo ir kt.

Daugiau nei 16.000 kv.m. ploto prekybos parke „Una“ iš viso įsikūrė 25 parduotuvės ir paslaugų teikimo vietos. Pagrindiniai ir didžiausi jų: prekybos centras „Rimi Hypermarket“, statybinių medžiagų, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Senukai“, „Eurovaistinė“, drabužių ir prekių namams prekės ženklas „Pepco“, avalynės ir galanterijos parduotuvė „Deichmann“ ir kt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis