„Vinted Go“ šiemet tikisi plėstis Prancūzijoje

Pirmojo Lietuvos „vienaragio“, internetinės naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformos „Vinted“ siuntų pristatymo įmonė „Vinted Go“ šiemet tikisi 36 proc. padidinti parduotuvių skaičių Prancūzijoje, teigia „Vinted Go“ viceprezidentas.
„Vinted“
„Vinted“ / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Iki metų pabaigos planuojame pasiekti 7 tūkst. taškų ir padengti virš 60 proc. visos šalies. Prancūzija mums yra pirma šalis, kur mes statome šitai, tai daug testuojame, sprendžiame, kas neveikia, ir bandome sukurti modelį, kurį galima lengvai plėsti ateityje“, – interviu portalui „Verslo žinios“ teigė „Vinted Go“ viceprezidentas Vytautas Atkočaitis.

Anot jo, bendrovė 2022 metų liepą pradėjusi veiklą Prancūzijoje šiuo metu ten valdo 4,5 tūkst. paštomatų ir siuntų parduotuvių.

V.Atkočaičio teigimu, paštomatų tinklai, kokie naudojami Lietuvoje, pagal jų tankį ir naudojimą Vakarų Europoje yra išvystyti gerokai mažiau.

„Pas juos (Prancūzijoje – BNS) paštomatų šiai dienai nėra. Kai padarysime tam tikrus integracinius procesus, galėsime pradėti plėsti paštomatus ten. Šiai dienai ten yra tik siuntų parduotuvės“, – teigė jis.

Anot jpo, per 8 šių metų mėnesius „Vinted Go“ trijose šalyse – Prancūzijoje, Nyderlanduose ir Belgijoje – pervežė apie 2 mln. siuntų, rudenį jų skaičius turėtų augti iki 3–4 mln.

„Vited Go“ pernai įsigijo Nyderlanduose ir Belgijoje veikiantį siuntų pristatymo į namus startuolį „Homerr“. Anot V. Atkočaičio, bendroves sujungti atrodė logiška, siekiant sutaupyti laiko, kadangi jos kartu dirbo 3–4 metus.

Registrų centro duomenimis, „Vited Go“ pernai uždirbo 2,1 mln. eurų grynojo pelno – keturis kartus mažiau nei užpernai (8,4 mln. eurų), ji gavo 85 mln. eurų pajamų – tris kartus daugiau (27,7 mln. eurų).

„Vinted“ valdo 100 proc. „Vinted Go“ akcijų, joje dirba 135 žmonės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis