Pirmosios lietuviškos virtualios kreditinės kortelės „Sving“ vykdomasis direktorius Povilas Girčys spėja, kad šis skaičius per pastaruosius metus turėtų būti smarkiai išaugęs.
„Prieš porą metų mokėjimų virtualiosiomis kreditinėmis kortelėmis skaičius augo beveik 30 proc. ir nematau priežasčių tempų mažėjimui – el. prekyba pastaraisiais metais itin suintensyvėjo. Naujesnių oficialių duomenų iš Lietuvos banko kol kas neturime, tačiau vien „Sving“ apyvarta be didesnės reklamos kampanijos nuo 2013-ųjų pasiekė 4,2 mln. litų,“ – pasakoja P.Girčys.
Prieš porą metų mokėjimų virtualiosiomis kreditinėmis kortelėmis skaičius augo beveik 30 proc. ir nematau priežasčių tempų mažėjimui – el. prekyba pastaraisiais metais itin suintensyvėjo.
P.Girčio teigimu, besinaudojantieji kreditinėmis kortelėmis – itin užsiėmę ir vertinantys greitį bei patogumą žmonės: 18–35 m. metų, turintys aukštąjį išsimokslinimą, gaunantys didžiausias pajamas didmiesčių gyventojai. Tokie žmonės ieško funkcionalių ir gyvenimą palengvinančių finansinių sprendimų.
„Tokia kortelė neužima papildomai vietos piniginėje, tačiau prisitaiko prie vartotojų poreikių derindama „Paypal“ ir tradicinės kreditinės kortelės privalumus bei nieko nekainuoja tuo laikotarpiu, kai ja nesinaudojama“, – pasakoja P. Girčys.
Virtualios kreditinės kortelės savininkas gali ja atsiskaityti tiesiogiai internetinėse parduotuvėse arba atsiskaityti bet kurioje parduotuvėje, iš kortelės persivedęs pinigus į savo sąskaitą.
Kortelei netaikomi metiniai ar narystės mokesčiai, palūkanos mokamos tik už panaudotą sumos dalį. Be to, pervedant pinigus į sąskaitą, susieta su fizine kortele, ji gali pasitarnauti ir ne internete – prireikus, galima išgryninti pinigų.