Didžiausios Jungtinėse Valstijose žaislų gamintojos „Mattel“, gaminančios lėles Barbes, vadovai teigia, kad 2023 m. pirmąjį pusmetį sumažėjo šių lėlių ir su jomis susijusių prekių pardavimai.
Skaičiuojama, kad parduota šių lėlių už 459,6 mln. dolerių, t. y. 23 proc. mažiau nei per tą patį 2022 m. laikotarpį.
Tuo metu rengiantis filmo premjerai, Barbių pardavimai per tris mėnesius iki šių metų birželio 30 d. buvo 7 proc. mažesni, nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Parduota šių žaislų už 282,7 mln. dolerių.
Bendrovės finansų direktorius Anthony DiSilvestro sakė, kad taip atsitiko todėl, kad reklaminės akcijos buvo perkeltos į antrąjį pusmetį, kad sutaptų su filmo išleidimu.
Vis dėlto liepos mėn. Barbių pardavimai kol kas yra didesni nei pernai, o filmo poveikis, maanoma, išliks ne vienerius metus.
Įmonės vykdomasis direktorius Ynonas Kreizas sakė, kad su filmu susijusių Barbės žaislų ir gaminių asortimentas buvo išparduotas „labai greitai“ ir kad ir bus išleista daugiau naujų gaminių.