01 03 /18:00

VMG medienos ir baldų verslo pajamos pernai augo 3 proc.

VMG grupės medienos perdirbimo ir baldų gamybos įmonių Lietuvoje ir Lenkijoje pardavimai pernai, preliminariais duomenimis, augo apie 3 proc., sako grupės atstovė.
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Gaminius iš medienos gaminanti įmonė

Šias įmones valdančios „VMG Wood Invest“ (buvusi Vakarų medienos grupė) vadovė Ingrida Grikpėdienė teigia, kad 2023 metų pardavimai turėtų būti 3 proc. didesni nei 2022 metais ir 33 proc. didesni nei 2019-aisiais.  

„VMG Wood Invest“ konsoliduotos pajamos 2022-aisiais siekė 323,3 mln. eurų – 35,4 proc. daugiau nei 2021-aisiais (238,8 mln. eurų), jos pelnas iki mokesčių smuko 5,3 karto iki 2,435 mln. eurų (12,938 mln. eurų).  

Pasak  I. Grikpėdienės, baldų gamintojai dabar gyvena santūriomis nuotaikomis, o kaip sektorius vystysis toliau, turėtų paaiškėti antrąjį šių metų pusmetį.

„Metų pradžia didelių postūmių rinkoje neatneš, o aiškesnis vaizdas, tikėtina, dėliosis tik 2024 metams persiritus į antrąją pusę. Baldų sektorius inertiškas ir priklauso nuo kitų sektorių vystymosi. Jeigu sulauksime palūkanų mažinimo, tai tikėtina teigiama įtaka nekilnojamojo turto sektoriui, o tuo pačiu ir baldininkams“, – pranešime sakė I. Grikpėdienė.

Jos teigimu, didžiausi iššūkiai šiuo metu yra medienos žaliavos kaina Baltijos regione, palūkanos bei specialistų trūkumas. Aukštos palūkanų normos, anot I. Grikpėdienės, lemia ribotas galimybes investuoti.

„Jeigu kitais metais sulauksime teigiamo poslinkio, tai padės neatidėlioti su tuo susijusių investicinių projektų“, – teigia I. Grikpėdienė.

„VMG Wood Invest“ per Kipre registruotą „VMG Holdings limited“ kontroliuoja Sigitas Paulauskas. Per Lichtenšteino fondą „Lignum Holding Foundation“ S. Paulauskas kontroliuoja ir Lietuvos bendrovę „VMGcorp“, kuri vienija 20 įmonių, jose dirba daugiau nei 3 tūkst. darbuotojų.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis