VMI: alkoholio akcizų pajamos šiemet augo 13,8 proc.

Alkoholio akcizų pajamos per šių metų septynis mėnesius išaugo daugiau kaip dešimtadaliu. Tai didžiąja dalimi lėmė vasario mėnuo, kaip prieš stipraus alkoholio akcizo tarifo padidinimą nuo kovo pradžios, verslas didino šių gėrimų atsargas.
„Lidl“ prekybos centro atidarymas S.Neries gatvėje Vilniuje
Alkoholis prekybos centre / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) duomenimis, deklaruoti alkoholio akcizai sausį–liepą siekė 201,45 mln. eurų – 13,8 proc. daugiau nei per tą patį 2018-ųjų laikotarpį. Tik vasarį deklaruotų akcizų suma siekė 68,828 mln. eurų (4,2 karto daugiau ne prieš metus) ir sudarė 34,2 proc. visų per septynis mėnesius deklaruotų akcizų.

Spiritinių gėrimų akcizų pajamos šiemet išaugo 22,1 proc. iki 126,403 mln. eurų, vyno – 10,4 proc. iki 21,057 mln. eurų, tarpinių produktų – 2,8 proc. iki 4,141 mln. eurų, tuo tarpu alaus – sumenko 0,9 proc. iki 49,849 mln. eurų.

Didmeninė prekyba alkoholiu, akcizų sandėlių duomenimis, sausį–liepą taip pat augo: spiritinių gėrimų 18 proc., vyno – 8,2 proc., tarpinių produktų – 2,5 procento. 0,9 proc. sumenko tik alaus didmeniniai pardavimai.

Bendros per septynis mėnesius deklaruotos akcijų pajamos siekė 847,617 mln. eurų – 5 proc. daugiau nei prieš metus. Degalų akcizų pajamos padidėjo 3,2 proc. iki 472,055 mln. eurų, cigarečių akcizų pajamos – 0,7 proc. iki 174,112 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų