VMI: alkoholio, degalų ir tabako akcizų šiemet surinkta 0,7 proc. daugiau

Deklaruotos visų akcizinių prekių akcizų įplaukos per aštuonis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laiku pernai, padidėjo 0,7 proc. iki 1,08 mlrd. eurų.
Dyzelinas
Dyzelinas / 123RF.com nuotr.

Alkoholio akcizo įplaukos augo 4,3 proc. iki 264,7 mln. eurų: alaus – 14 proc. iki 65,9 mln. eurų, vyno – 6,1 proc. iki 32,6 mln. eurų, spiritinių gėrimų – 0,7 proc. iki 162,1 mln. eurų, tarpinių produktų – mažėjo 5,6 proc. iki 3,97 mln. eurų, trečiadienį pranešė Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI).

Didmeninė prekyba vynu, akcizų sandėlių duomenimis, šiemet sumažėjo 5,7 proc., tarpiniais produktais – 12,1 proc., spiritiniais gėrimais – 5,7 proc., tuo metu alumi – išaugo 6,3 procento.

Įplaukos už degalų akcizą šiemet sumažėjo 3,9 proc. iki 575,4 mln. eurų: benzino – augo 8,4 proc. iki 116,1 mln. eurų, automobilių dujų – 6,2 proc. iki 15,3 mln. eurų, dyzelinio kuro – mažėjo 16,3 proc. iki 433,4 mln. eurų, žymėto dyzelino – 6,8 proc. iki 10,7 mln. eurų.

Didmeninė prekyba benzinu šiemet augo 8,5 proc., dyzeliniu kuru – mažėjo 6,2 proc., žymėtu dyzelinu – 6,8 proc., dujomis – 40,1 proc.

Įplaukos iš tabako gaminių augo 8,9 proc. ir siekė 237,7 mln. eurų: cigarečių akcizai augo 2,9 proc. iki 196,6 mln. eurų, cigarų ir cigarilių – 24,5 proc. iki 5,9 mln. eurų, kaitinamojo tabako – 65,5 proc. iki 28,7 mln. eurų, elektroninių cigarečių skysčio – 1,4 karto iki 2,3 mln. eurų, tuo metu rūkomojo tabako – mažėjo 3,9 proc. iki 3,7 mln. eurų, kito rūkomojo tabako – 42,8 proc. iki 459 tūkst. eurų.

Didmeninė prekyba cigaretėmis mažėjo 4 proc., rūkomuoju tabaku – 12,6 proc., kitu rūkomuoju tabaku – 45,7 proc., kaitinamuoju tabaku – augo 10,9 proc., cigarais ir cigarilėmis – 1,8 proc., o prekyba elektroninių cigarečių skysčiu – 10,6 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis