VMI kreipėsi į policiją dėl pusšimčio gyventojų paramos partijoms atvejų

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) kreipėsi į policiją dėl kiek daugiau nei pusšimčio pernykščių gyventojų paramos partijoms atvejų, sekmadienį pranešė LRT televizija.
Pajamų deklaravimas
VMI / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Inspekcija pateikė policijai įtarimų sukėlusius duomenis apie 54 popierines deklaracijas dėl partijoms gyventojų skiriamo 1 proc. nuo sumokėto gyventojų pajamų mokesčio (GPM).

„Žmonės, vėliau iš inspekcijos gavę pranešimą, kad jų prašymas išpildytas, pasako, kad aš to nedariau, – sakė VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė Stasė Aliukonytė-Šnirienė. – Taigi, atsiranda pagrindas manyti, kad viena ar kita organizacija, deja, turėdama žmogaus duomenis galėjo pasinaudoti. Tereikia žmogaus asmens kodo“.

Pasak jos, dauguma įtarimų sukėlusių pernykščių deklaracijų yra dėl paramos Lietuvos lenkų rinkimų akcijai-Krikščioniškų šeimų sąjungai (LLRA-KŠS).

Šią partiją rėmė daugiausiai šalies gyventojų – 19 tūkstančių.

LLRA-KŠS atstovas, parlamentaras Jaroslavas Narkevičius pareiškė, kad „partija neužsiima jokiais klastojimais“.

„Jeigu yra kažkokie nusižengimo požymiai arba netikslumai, tai manau, kad atitinkamos institucijos tai išsiaiškins“, – sakė Seimo narys.

Lenkų rinkimų akcijos rėmėjai, aukodami sumokėto GPM dalį, partijai pervedė maždaug 140 tūkst. eurų.

Tėvynės sąjungą – Lietuvos krikščionis demokratus pernai parėmė 11 tūkst. žmonių, paaukoję 300 tūkst. eurų.

Liberalų sąjūdis iš 8 tūkst. asmenų gavo 200 tūkst. eurų paramos.

Socialdemokratų partijai 10 tūkst. asmenų per sumokėtą dalį nuo GPM paaukojo 150 tūkst. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis