Vokietijos ekonomika šiais metais gali augti 4 proc. – ekonomikos ministras

Vokietijos vyriausybė šiemet tikisi iki 4 proc. siekiančio ekonomikos augimo, ketvirtadienį pareiškė ekonomikos ministras Peteris Altmaieris, pagerindamas oficialią prognozę.
Berlynas per pandemiją
Berlynas per pandemiją / ZUMAPRESS/Scanpix nuotr.

„Vokietija geriau atlaikė recesiją nei daugelis prognozavo, o augimo smukimas buvo mažesnis nei daugelyje šalių, tuo tarpu ekonomika atsigauti pradėjo anksčiau“, – žurnalistams kalbėjo P.Altmaieris.

Tokios prognozės yra gera žinia kanclerės Angelos Merkel dešiniųjų ir kairiųjų koalicinei vyriausybei rinkiminiais metais, kuri buvo paskelbta praėjus kelioms savaitėms nuo tada, kai Berlynas 2021 metų augimo prognozę padidino iki 3,5 procento.

Pasak P.Altmaierio, naujausi duomenys jį nuteikia dar labiau optimistiškai.

Ministro teigimu „įmanoma, kad augimas siekas maždaug nuo 3,5 iki 4 procentų“.

Masiniai ekonomikos skatinimo paketai, kuriuos skyrė ir Europos Sąjunga, ir pati Vokietija, padėjo suvaldyti sunkiausius COVID-19 pandemijos padarinius.

2020 metais Vokietija fiksavo 4,9 proc. siekiantį ekonomikos nuosmukį, kuris buvo blogiausias nuo 2009 metų finansų krizės.

Pirmasis 2021 metų ketvirtis Vokietijos ekonomikai buvo gana sudėtingas. Bendrasis vidaus produktas (BVP) susitraukė 1,7 proc., Nes dėl augančio koronavirusinės infekcijos dažnio teko pratęsti ribojamąsias priemones.

Silpna metų pradžia buvo visiškai priešinga 2020 metų ketvirtąjį ketvirtį fiksuotam 0,5 proc. BVP augimui, iki kol sparčiau plintančios viruso atmainos sustabdė Vokietijos atsigavimą.

Tačiau pažanga vykdant vakcinavimo kampaniją ir laipsniškas apribojimų sušvelninimas paskatino viltis dėl greito atsigavimo.

Vokiečiai prie rinkimų urnų patrauks rugsėjo 26 dieną, kad išrinktų A.Merkel įpėdinį. Kanclerė pasitrauks iš politikos po 16 metų trukusios kadencijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis