Vokietijos vartotojų pasitikėjimas pasiekė pastarųjų dvejų metų aukštumas

Vokietijos vartotojų pasitikėjimas, stiprėjęs trečią mėnesį iš eilės, pasiekė aukščiausią per pastaruosius dvejus metus lygį.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Didžiausios šalyje rinkos tyrimų bendrovės „GfK“ naujausių apklausų duomenimis, šalies vartotojų pasitikėjimo indeksas, kurį sudarant dalyvauja apytikriai 2 tūkst. respondentų, per pastarąjį mėnesį paaugo nuo minus 27,3 punkto iki minus 24,2 punkto.

„Nors vartotojų pasitikėjimas apskritai išlieka žemo lygio, naujausias duomenys apskleidžia šiuo optimistiškiausias per dvejus metus nuotaikas. Atlyginimų augimas kartu su infliacijos lėtėjimu formuoja pagrindą namų ūkių perkamajai galiai stiprėti“, – komentavo Niurnbergo rinkos sprendimų instituto (NIM), kuris kartu su GfK dalyvauja šiuose reguliariai atliekamuose sociologiniuose tyrimuose, ekspertas Rolfas Burklas

Ekonomikos perspektyvų vertinimo subindeksas per mėnesį pakilo nuo minus 3,1 punkto iki plius 0,7 punkto, namų ūkių pajamų augimo – nuo minus 1,5 punkto iki 10,7 punkto, o polinkio išlaidauti – nuo minus 15,3 punkto iki minus 12,6 punkto. Polinkio taupyti subindeksas pasiekė aukštą 14,9 punkto lygį, per mėnesį ūgtelėjęs 2,5 procentinio punkto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis