Vokietijos vartotojų pasitikėjimas šį mėnesį sustiprėjo labiau nei tikėtasi

Vokietijos vartotojų pasitikėjimas gerėjo antrą mėnesį iš eilės, o stiprėjimas šį mėnesį pranoko lūkesčius.
BNS nuotr.
BNS nuotr.
Temos: 1 Vokietija

Didžiausios šalyje rinkos tyrimų bendrovės „GfK“ naujausių apklausų duomenimis, šalies vartotojų pasitikėjimo indeksas, kurį sudarant dalyvauja apytikriai 2 tūkst. respondentų, per pastarąjį mėnesį paaugo nuo minus 27,6 punkto iki minus 25,1 punkto.

Paskutinio metų mėnesio rezultatas pranoko rinkos prognozes, kurių vidurkis buvo 27,0 punkto, pakildamas aukščiausiai nuo rugpjūčio mėnesio, nurodo „Trading Economics“.

Ekonomikos perspektyvų vertinimo subindeksas per mėnesį pakilo nuo minus 2,3 punkto iki minus 0,4 punkto, namų ūkių pajamų augimo – nuo minus 16,7 punkto iki minus 6,9 punkto, polinkio išlaidauti – nuo minus 15,0 punkto iki minus 8,8 punkto.

„Lieka išsiaiškinti, ar dabartinis pakilimas rodo ilgalaikio vartotojų nuotaikų atsigavimo pradžią“, – sakė NIM vartotojų ekspertas Rolfas Burklas, kartu pabrėždamas, jog bendras vartotojų pasitikėjimas tebėra labai žemas.

„Geopolitinės krizės ir karai, brangstantis maistas, taip pat diskusijos dėl 2024 metų nacionalinio biudžeto ir toliau kelia neapibrėžtumą“, – pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų