10 29

Vokietijos vartotojų pasitikėjimas – stipriausias per pustrečių metų

Vokietijos vartotojų pasitikėjimas ir šį mėnesį sustiprėjo labiau nei prognozuota, pasiekė aukščiausią lygį nuo 2022-ųjų balandžio, bet išlieka itin žemame lygyje.Didžiausios šalyje rinkos tyrimų bendrovės „GfK“ naujausių apklausų duomenimis, šalies vartotojų pasitikėjimo indeksas, kurį sudarant dalyvauja apytikriai 2 tūkst. respondentų iš visų šalies regionų, spalį pakilo iki minus 18,3 punkto nuo minus 21,0 punkto rugsėjį, kuris buvo nežymiai kilstelėtas aukštyn, patikslinus duomenis.
Daniel Karmann / dpa/picture-alliance
Daniel Karmann / dpa/picture-alliance

Analitikai prognozavo kuklesnį šio rodiklio pakilimą per pastarąjį mėnesį – vidutiniškai iki minus 20,5 punkto.

„Nepaisant tokio rezultato, vartotojų nuotaikų lygis išlieka itin žemas“, – komentavo Niurnbergo rinkos sprendimų instituto (NIM), kuris kartu su „GfK“ dalyvauja šiuose reguliariai atliekamuose sociologiniuose tyrimuose, ekspertas Rolfas Burklas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų