„Volfas Engelman“ pajamos 2014 metais išaugo 12,4 proc.

Lietuvos aludarės „Volfas Engelman“ pajamos ir pelnas pernai augo, tad šiemet bendrovė ketina toliau plėsti produkcijos pasiūlą ir į rinkai pateikti 20 naujų produktų, rašo „Verslo žinios“.
Marius Horbačauskas
Marius Horbačauskas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Pernai „Volfas Engelman“ pardavė 81,1 mln. litrų įvairių gėrimų, -16,5 proc. daugiau nei 2013 metais. Įmonės pardavimo pajamos per metus išaugo 12,4proc. – iki 38,4 mln. eurų, o įmonės veiklos pelnas didėjo 86,5 proc. ir sudarė 2,4 mln. eurų. Alaus rinkos dalį permetus pavyko kilstelti nuo 16,5 proc. iki 20 proc.

„Gerus rezultatus lėmė mūsų rinkodaros veiksmai ir tai, kad labai pasiteisino pernai rinkai pateiktos naujienos. Be to, dividendų davė mūsų ankstesnių metų įdirbis. Matome, kad prekių ženklas “Volfas Engelman„ jau sutvirtėjo ir rado kelią į vartotojų širdis“, – teigė bendrovės generalinis direktorius Marius Horbačauskas. Pasak jo, šiemet bendrovė pasiūlys bent 20 naujų gaminių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų