Pernai „Volfas Engelman“ pardavė 81,1 mln. litrų įvairių gėrimų, -16,5 proc. daugiau nei 2013 metais. Įmonės pardavimo pajamos per metus išaugo 12,4proc. – iki 38,4 mln. eurų, o įmonės veiklos pelnas didėjo 86,5 proc. ir sudarė 2,4 mln. eurų. Alaus rinkos dalį permetus pavyko kilstelti nuo 16,5 proc. iki 20 proc.
„Gerus rezultatus lėmė mūsų rinkodaros veiksmai ir tai, kad labai pasiteisino pernai rinkai pateiktos naujienos. Be to, dividendų davė mūsų ankstesnių metų įdirbis. Matome, kad prekių ženklas “Volfas Engelman„ jau sutvirtėjo ir rado kelią į vartotojų širdis“, – teigė bendrovės generalinis direktorius Marius Horbačauskas. Pasak jo, šiemet bendrovė pasiūlys bent 20 naujų gaminių.