Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volfas Engelman“ pajamos 2014 metais išaugo 12,4 proc.

Lietuvos aludarės „Volfas Engelman“ pajamos ir pelnas pernai augo, tad šiemet bendrovė ketina toliau plėsti produkcijos pasiūlą ir į rinkai pateikti 20 naujų produktų, rašo „Verslo žinios“.
Marius Horbačauskas
Marius Horbačauskas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Pernai „Volfas Engelman“ pardavė 81,1 mln. litrų įvairių gėrimų, -16,5 proc. daugiau nei 2013 metais. Įmonės pardavimo pajamos per metus išaugo 12,4proc. – iki 38,4 mln. eurų, o įmonės veiklos pelnas didėjo 86,5 proc. ir sudarė 2,4 mln. eurų. Alaus rinkos dalį permetus pavyko kilstelti nuo 16,5 proc. iki 20 proc.

„Gerus rezultatus lėmė mūsų rinkodaros veiksmai ir tai, kad labai pasiteisino pernai rinkai pateiktos naujienos. Be to, dividendų davė mūsų ankstesnių metų įdirbis. Matome, kad prekių ženklas “Volfas Engelman„ jau sutvirtėjo ir rado kelią į vartotojų širdis“, – teigė bendrovės generalinis direktorius Marius Horbačauskas. Pasak jo, šiemet bendrovė pasiūlys bent 20 naujų gaminių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?