Bendrovė šiemet uždirbo 3,214 mln. eurų grynojo pelno – 31 proc. daugiau nei per 2019-ųjų tris ketvirčius (2,453 mln. eurų), jos veiklos pelnas išaugo 26,3 proc. iki 3,9 mln. eurų (pernai sausį-rugsėjį – 3,1 mln. eurų), nurodoma „Olvi“ šių metų devynių mėnesių ataskaitoje.
„Volfas Engelman“ per devynis mėnesius pardavė 95,4 mln. litrų įvairių gėrimų – 15,9 proc. daugiau nei per tą patį 2019-ųjų laikotarpį (82,3 mln. litrų).
Pasak „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, bendrovė sėkmingai auga nepaisydama pandemijos ir smarkiai sumažėjusių pardavimų baruose. Pagrindinės tokio augimo priežastys – aktyvūs veiksmai vietos rinkoje, ankstesnis įdirbis ir tvarūs ryšiai su užsienio partneriais, dėl kurių didėjo eksportas.
„Turime ilgametį įdirbį su užsienio partneriais, vartotojai užsienio rinkose taip pat jau mus pažįsta. Nepaisydami pandemijos šiemet stiprinome pozicijas ir Lietuvos rinkoje, pristatėme naujų produktų – tai irgi prisidėjo prie bendrovės sėkmės“, – pranešime žiniasklaidai sakė M.Horbačauskas.
Pasak jo, ne mažiau reikšmingas ir pavasarį priimtas sprendimas folija uždengti visą bendrovės gaminamą produkciją skardinėse.
„Išskirtinis dėmesys higienai šiuo laikotarpiu itin svarbus – taip sustiprinome konkurencinį pranašumą. Į tai investavome apie 100 tūkst. eurų. Matome, kad šis sprendimas taip pat teigiamai veikė pardavimus ir eksporto rinkose – Rusijoje, Pietų Korėjoje ir Japonijoje, kitose šalyse. Per devynis šių metų mėnesius pardavimai čia augo per 40 proc.“, – tvirtino M.Horbačauskas.
Trečiąjį ketvirtį, palyginti su atitinkamu 2019-ųjų laikotarpiu, „Volfas Engelman“ pajamos padidėjo 16,5 proc. iki 16,1 mln. eurų, veiklos pelnas – 22,4 proc. iki 1,9 mln. eurų. Bendrovė trečiąjį ketvirtį pardavė 35,1 mln. litrų gėrimų – 17,7 proc. daugiau nei 2019-ųjų liepos–rugsėjo mėnesiais.
Bendrovėje šiemet vidutiniškai dirbo 240 žmonių (2019 metų sausį–rugsėjį – 232 žmonės).
„Olvi“ valdo 99,58 proc. „Volfas Engelman“ akcijų.