Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volfas Engelman“ pajamos šiemet išaugo 14 proc. iki 43,1 mln. eurų

Suomijos bendrovės „Olvi“ grupei priklausančios Kauno alaus gamybos įmonės „Volfas Engelman“ apyvarta per šių metų devynis mėnesius siekė 43,099 mln. eurų – 14,4 proc. daugiau nei pernai sausį–rugsėjį, kai ji buvo 37,658 mln. eurų.
„Volfas Engelman“ spados konferencija
„Volfas Engelman“ spados konferencija / Mariaus Vizbaro / 15min nuotr.

Bendrovė šiemet uždirbo 3,214 mln. eurų grynojo pelno – 31 proc. daugiau nei per 2019-ųjų tris ketvirčius (2,453 mln. eurų), jos veiklos pelnas išaugo 26,3 proc. iki 3,9 mln. eurų (pernai sausį-rugsėjį – 3,1 mln. eurų), nurodoma „Olvi“ šių metų devynių mėnesių ataskaitoje.

„Volfas Engelman“ per devynis mėnesius pardavė 95,4 mln. litrų įvairių gėrimų – 15,9 proc. daugiau nei per tą patį 2019-ųjų laikotarpį (82,3 mln. litrų).

Pasak „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, bendrovė sėkmingai auga nepaisydama pandemijos ir smarkiai sumažėjusių pardavimų baruose. Pagrindinės tokio augimo priežastys – aktyvūs veiksmai vietos rinkoje, ankstesnis įdirbis ir tvarūs ryšiai su užsienio partneriais, dėl kurių didėjo eksportas.

„Turime ilgametį įdirbį su užsienio partneriais, vartotojai užsienio rinkose taip pat jau mus pažįsta. Nepaisydami pandemijos šiemet stiprinome pozicijas ir Lietuvos rinkoje, pristatėme naujų produktų – tai irgi prisidėjo prie bendrovės sėkmės“, – pranešime žiniasklaidai sakė M.Horbačauskas.

Pasak jo, ne mažiau reikšmingas ir pavasarį priimtas sprendimas folija uždengti visą bendrovės gaminamą produkciją skardinėse.

„Išskirtinis dėmesys higienai šiuo laikotarpiu itin svarbus – taip sustiprinome konkurencinį pranašumą. Į tai investavome apie 100 tūkst. eurų. Matome, kad šis sprendimas taip pat teigiamai veikė pardavimus ir eksporto rinkose – Rusijoje, Pietų Korėjoje ir Japonijoje, kitose šalyse. Per devynis šių metų mėnesius pardavimai čia augo per 40 proc.“, – tvirtino M.Horbačauskas.

Trečiąjį ketvirtį, palyginti su atitinkamu 2019-ųjų laikotarpiu, „Volfas Engelman“ pajamos padidėjo 16,5 proc. iki 16,1 mln. eurų, veiklos pelnas – 22,4 proc. iki 1,9 mln. eurų. Bendrovė trečiąjį ketvirtį pardavė 35,1 mln. litrų gėrimų – 17,7 proc. daugiau nei 2019-ųjų liepos–rugsėjo mėnesiais.

Bendrovėje šiemet vidutiniškai dirbo 240 žmonių (2019 metų sausį–rugsėjį – 232 žmonės).

„Olvi“ valdo 99,58 proc. „Volfas Engelman“ akcijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais