Elektra varomų dalis bendruose automobilių pardavimuose išaugo nuo 6,1 proc. iki 7,9 procento.
Elektromobilių pardavimai Europoje didėjo 1,6 karto iki 341,1 tūkst., JAV – 1,7 karto iki 50,3 tūkst., Kinijoje – 4 proc. iki 117,1 tūkstančio.
„Nepaisant vis dar skeptiško Europos gyventojų požiūrio į elektromobilius, mes padidinome savo dalį regiono rinkoje bei išlikome jos lyderiais. Kita vertus, kol kas rezultatai nepateisina mūsų ambicingų tikslų“, – pažymima pranešime.
Per devynis šių metų mėnesius užsakovams pristatyta 273 tūkst. „Volkswagen“, 123 tūkst. „Audi“, 54,4 tūkst. „Škoda“, 32,3 tūkst. „Seat“ ir 27,9 tūkst. „Porsche“ prekės ženklų asmeninio naudojimo ir komercinės paskirties elektromobilių.